Skocz do zawartości
Centrum gier Lion Project

Verbum

Administrators
  • Postów

    139
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Days Won

    47

Verbum last won the day on 30 czerwca 2018

Verbum had the most liked content!

O Verbum

  • Ranga
    Mistrz hodowli

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    DG #167895
  • Interests
    TY

Ostatnio na profilu byli

2595 wyświetleń profilu
  1. Jeśli ma więcej niż 500 pkt. to pokazuje 500, nie dokładną liczbę.
  2. Może pojawiać się jakiś komunikat/informacja na pasku/czacie/cokolwiek. Raczej nie sądzę, że pojawiać się będzie nowe tło. Punkty dodawane/odejmowane i tak wyświetlają się w dymku po postawieniu kursora na danym przycisku/przedmiocie (nie wiem jak jest w przypadku nauki komend, ale może da się coś z tym zrobić). Wystarczyłoby wtedy nie klikać na ślepo (jak teraz), a w razie potrzeby chwilę poczekać i sprawdzić dymek czy opłaca nam się wychodzić z psem, czy lepiej poczekać na zmianę pogody. A co do zamętu - każda zmiana może wprowadzić zamieszanie na początku, ale to nie oznacza, że nic nowego ma się w grze nie pojawić.
  3. Witajcie. Przychodzę z propozycją wprowadzenia do gry pogody mającej wpływ na potrzeby psa. Pogoda mogłaby zmieniać się losowo, nie w ustalonych godzinach żeby nie było zbyt przewidywalnie. Przykładowo: Słonecznie: spacer bez smyczy ruch +20, zabawa +10, towarzystwo +5, sen -10, głód -3, spacer na smyczy ruch +15, zabawa +5, towarzystwo +10, sen -10, głód -3 Psy bez legowiska śpią 2%/min. Pies szybciej opanowuje komendy. Deszcz: spacer bez smyczy ruch +10, zabawa -5, towarzystwo -10, higiena -15, sen -15, głód -5, a ze smyczą ruch +5, zabawa -5, towarzystwo -10, higiena -10, sen -15, głód -5 Pies opanowuje komendy z taką prędkością, z jaką uczyłby się w dniu dzisiejszym. Mgła: spacer bez smyczy ruch +20, zabawa -15, towarzystwo -15, sen -10, głód -5, a ze smyczą ruch +10, zabawa -15, towarzystwo -15, sen -10, głód -5 90% szansy na ucieczkę ze spaceru bez smyczy. Pies opanowuje komendy z taką prędkością, z jaką uczyłby się w dniu dzisiejszym. Śnieg (szczególnie latem ) : podczas spaceru bez smyczy ruch +20, zabawa +15, towarzystwo +10, sen: -10, głód: -5, a ze smyczą ruch +20, zabawa +10, towarzystwo +15, sen: -10, głód: -5 Pies opanowuje komendy szybciej - z prędkością taką samą jak w czasie słonecznej pogody. Burza: tutaj możemy skupić na na stresie psa i poziomie jego odwagi. Psy nie chcą wychodzić na spacer, nawet koło domu jeśli mają x pkt. odwagi. Im jej więcej, tym bardziej pies chętny jest do opuszczenia domu, ale tylko na spacer koło niego, nie na plażę, do lasu czy parku. Dodatkowo, skuteczność legowiska spada o x% (max. 50%), na co również może mieć wpływ poziom odwagi u psa. Te psy, które mają najwięcej odwagi w grze, w czasie burzy spokojnie wychodzą na spacer koło domu (nadal nie na plażę, do lasu czy parku) +20 ruch, zabawa +10, towarzystwo +5, głód -5 sen: zależnie od legowiska i poziomu odwagi psa Wszystkie psy opanowują komendy wolniej niż zazwyczaj. Wiatr: podczas spaceru bez smyczy ruch +10, zabawa +5, towarzystwo -5, a ze smyczą ruch +10, zabawa +10, towarzystwo -3 Pies opanowuje komendy z taką prędkością, z jaką uczyłby się w dniu dzisiejszym. To tylko przykłady. W razie jakby coś takiego miało się w grze pojawić to decydować o punktach będzie ktoś inny, nie ja.
  4. Verbum

    Blokada

    Blokada skrócona.
  5. Zaznaczyłam "Tak, ale..." ze względu na to, że popieram wprowadzenie propozycji, ale tylko dla konta Premium i VIP-ów.
  6. Dałabym to tylko dla posiadaczy Konta Premium. Do tego mogliby mieć też notatnik na stronie psa, który widzieliby również w tym podglądzie. Ed. (16-04-2019, 20:05) I posiadaczy rangi VIP.
  7. Verbum

    Lista zakupów

    Ciężko głosować bez ankiety. Jeśli ma to być zaznaczanie psów, z których już w momencie zaznaczania gracz chce jednego kupić, uważam, że lepsze jest to, co napisała Dante - otwieranie psów w nowych kartach. Jeśli jednak chodzi o zaznaczenie tych, które graczowi się podobają, ale na chwilę obecną nie stać go na zakup, opcja może być przydatna. Zamiast pisać do właścicieli psów z prośbą o zarezerwowanie, a po kilku dniach "zapominać" o psie i nie odpisywać nawet na pv, to może lepiej żeby sobie zaznaczył i jak ktoś mu wykupi to trudno.
  8. Nie ma jak głosować - brak ankiety.
  9. Przecież nikt nie napisał, że trzeba puszczać rasy płodne. Niektórzy chcą wystawić krycie swoim psem graczom i jednocześnie członkom hodowli. Jeśli nie chcą, to nie zaznaczają jednej z opcji.
  10. Dante, dlatego odnosząc się do wypowiedzi gracza, zaproponowałam chociaż tyle żeby w takim przypadku nagradzane były tylko pracujące hodowle, a dokładniej tylko członkowie, którzy spełnili wymóg jednego miotu w ciągu ostatnich 3 dni. Jeszcze bardziej niesprawiedliwe byłoby jeśli gracz, który ma 20 hodowli, w tym 18 stojących w miejscu, dostawał dodatkowe puszki za samą obecność pozostałych. Swoje zdanie wyraziłam już dawno, wyżej - tylko dla VIPów. Teraz tylko chciałam się jakoś odnieść do pomysłu nagradzania hodowli.
  11. Jeśli od ilości hodowli to tylko tych, w których w ciągu ostatnich 3 dni urodził się jakiś miot (u gracza, który chce dodatkową puszkę). Wielu graczy ma hodowle, które stoją od dawna i słabo jeśli mieliby dostawać więcej karmy za to. Nie byłoby też sprawiedliwe, kiedy gracz x wyhodowałby miot, a reszta hodowli dostałaby puszki.
  12. WYNIKI! DG (rysunki): I miejsce: Royshee (26 głosów) II miejsce: Aithne (23 głosy) III miejsce: FifiIKoko (20 głosów) DG (teksty): I miejsce: pomylonaluna (15 głosów) II miejsce: iwinka (13 głosów) III miejsce: CandyNight (10 głosów) PG (rysunki): I miejsce: AboveTheStorm (14 głosów) II miejsce: NarutoUzumaki (10 głosów) III miejsce: - PG (teksty): I miejsce: abangel (14 głosów) II miejsce: Patsu, KamilS (8 głosów) III miejsce: -
  13. Witajcie! 🌼 Z okazji zbliżających się Walentynek chcielibyśmy zaprosić wszystkich Graczy Doggi-Game i PokeGry do udziału w walentynkowym konkursie. Jak w każdym, za zajęcie I-III miejsca nagrodzone niespodziankami zostaną grupy z obu gier - osobno osoby z pracami plastycznymi, osobno te z tekstami. Osoby grające w obie gry prosimy o zdecydowanie się na jedną z nich i zrobienie pracy związanej tylko z nią. Co należy zrobić? Nadchodzą Walentynki, a Wy chcecie spędzić je z graczem/graczami oraz Waszymi psami/pokemonami. Jakie zajęcie sobie znajdziecie? Graczy obu gier zachęcamy do tworzenia a) prac plastycznych lub b) krótkich historyjek / rymowanek / wierszy. Jedno do wyboru. W pracach plastycznych należy przedstawić siebie, gracza/y i Wasze ulubione psy/pokemony. UWAGA: 🔸Zakazane jest używanie programów graficznych (wyjątkiem jest przycięcie zdjęcia/skanu). 🔸 Praca musi być podpisana nickiem z gry. W przypadku rysunków, nick powinien być widoczny na zdjęciu. 🔸 Pamiętajcie, że gracze są ludźmi, więc nie należy tworzyć ich pod inną postacią. 🔹Sposób dodawania prac: załącznik w tym wątku 🔹Sposób głosowania: kliknięcie serduszka pod wybranymi pracami WAŻNE DATY: 🔸Rozpoczęcie konkursu: 7-02-2019 (18:00) 🔸Zakończenie dodawania prac: 13-02-2019 🔸Zakończenie głosowania i ogłoszenie wyników: 15-02-2019 (wieczór) Przypominamy, że ocenie podlega nie gracz, a jego praca. Decyzji o oddaniu swojego głosu gracz nie powinien podejmować na podstawie relacji łączących go z autorem. Niemile widziane są prośby o zagłosowanie wysyłane na pv. Nagrody-niespodzianki zostaną przekazane przez Administratora. Wątek ten służy jedynie do zamieszczania prac, nie do komentowania ich czy zadawania pytań. Powodzenia!
  14. WYNIKI! DG (ozdoba): I miejsce: Safulou (23 głosy) II miejsce: LenaAlpaczka (18 głosów) III miejsce: Portos (16 głosów) DG (teksty): I miejsce: Dante (13 głosów) II miejsce: Nurfy, Carolayna, AzaWilQ (10 głosów) III miejsce: AterChan (9 głosów) PG (ozdoba): I miejsce: CarpeDiem (18 głosów) II miejsce: Lolis (16 głosów) III miejsce: Midori (12 głosów) PG (teksty): I miejsce: abangel (9 głosów) II miejsce: BRAK III miejsce: BRAK Gratulujemy zwycięzcom! Nagrody zostaną rozdane przez Administratora.
×
×
  • Utwórz nowe...

Important Information

Przeglądając tą stronę akceptujesz naszą politykę prywatności. Przeczytaj więcej: Polityka prywatności