Skocz do zawartości
Centrum gier Lion Project

Kamina

Members
  • Liczba zawartości

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    21

Ostatnia wygrana Kamina w dniu 11 Sierpień 2020

Użytkownicy przyznają Kamina punkty reputacji!

1 obserwujący

Ostatnie wizyty

1603 wyświetleń profilu

Kamina's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

73

Reputacja

  1. Kamina

    Charty

    Żadne nowe cechy, takie jak budowa dla chartów itepe, nie pojawią się w starej wersji gry. Była o tym mowa już wielokrotnie. Trzeba się uzbroić w cierpliwość i czekać na nowe Doggi.
  2. Kamina

    Oddawanie psów

    Bez sensu to jest argument o jakiejś motywacji. Zwłaszcza jeśli zakładasz w swojej propozycji żeby z tej "motywacji" wykluczyć tych, uu których są największe "magazyny" zbednych pikseli, czyli tych z najdłuższym stażem. Naprawdę, trudno się oprzeć wrażeniu, że po prostu frajde sprawia Ci nabijanie sobie licznika postów. Większość pomysłów, jakie tu wrzucarz nie nadaje się do wzięcia pod uwagę, a z każdą sensowna krytyką wojujesz z zapałem godnym lepszej sprawy. Gdybyś zamiast bezrefleksyjnie pakować w temat na forum każdą myśl jaka przyjdzie Ci do głowy, troszkę przemyślała co i jak, pewnie tych nietrafionych pomysłów byłoby mniej. No, ale byłoby też, co oczywiste, sporo mniej postów i mniej okazji do udowadniania swoich "racji". I to chyba w tym tkwi główny problem. Pomysły na "usprawnienie" gry to taki produkt uboczny w produkowaniu nowych... pomysłów. Pozdrawiam, życzę też przy okazji miłej zabawy w grze, której brakuje przecież tak wiele do ideału Nie będę więcej się wypowiadać w Twoich tematach, bo to nie ma sensu.
  3. "Adekwatność" ceny do "wartości" psa, to kwestia umowna. Pies który dla kogoś jest wart i 50 000 dgl, dla kogoś innego może być kompletnie bezwartościowy. Narzucanie jakieś dziwnej "poprawności" poprzez punkty w regulaminie i jeszcze potem zawalanie moderatorom skrzynek skargami, bo komuś się jednak zdaje, że taki a taki pies powinien być dorższy, lub tańszy... Kompletnie absurdalny i nietrafiony pomysł. Na marginesie... potwornie irytujacy jest Twój nawyk cytowania posta, na który odpowiadasz bezpośrednio.
  4. Kamina

    Oddawanie psów

    A ja tym razem zaznczyłam zdecydownie "nie" dla tego pomysłu. Po poerwsze w grze praktycznie od samego początku istnieje możliwość pozbycia się nadmiaru psów. Do tego właśnie służy schronisko. Gracz w dodatku dostaje za to zrobienie sobie porządku w kojcach niewielką rekompensatę w dglarach. Dodam, że w zupełności wystarczającą. Argument o tym, że "starsi gracze" nie potrzebują jest kompletnie nietrafiony, żeby nie powiedzieć absurdalny. Stan konta nie zależy bynajmniej od stażu, ale od umiejętności zarządzania swoimi finansami w grze.
  5. Kamina

    Rankingowe hodowle

    Nie zupełnie jak w Twoim pomyśle, ale sama gdzieś wspominałm o czymś podobnym. Mnie bardziej chodziło o to żeby pojawił się ranking hodowli. Myślę, że taki ranking mógły podnieść wartość psów z konkretniej hodowli. I ogólnie graczom opłacałoby się popracować nad swoimi hodowlami, żeby psy w nich hodowane były jak najlepsze, a nie jak to często ma miejsce tylko klepać je na ilość, bez treningu, bez pracy nad charakterem. Tak że ja ogólnie jestem na tak, co do idei pomysłu i mam nadzieję, że taki ranking pojawi się w nowej wersji.
  6. Zgadzam się z Danonkiem. Doświadczenie i charakter, to dwie różne rzeczy. Charakter się dziedziczy, doświadczenie się zdobywa. Co za tym idzie, każdy musi sobie na swoje zapracować a nie dostać je w spadku. Tu nawet nie ma co zbyt wiele tłumaczyć, czy wyjaśniać, ale spróbuję. Nie przychodzisz na świat z umiejętnością czytania, bo mama i tato umieją to robić. Musisz się tego sama dla siebie nauczyć, ale dziedziczysz po rodzicach kolor oczu, włosów i w jakimś stopniu cechy osobowości. Nie dziedziczysz wiedzy, którą oni nabyli. A w grze to doświadczenie to właśnie taki rodzaj "wiedzy".
  7. Kamina

    Blokowanie graczy

    Można zablokować natrętną osobę wrzucając ją na "czarną listę" która jest w opcjach skrzynki pocztowej. Nie będzie mogła do Ciebie pisać żadnych wiadomości. Psa od nas też nie kupi, chyba że capnie coś co się wrzuciło na giełdę. Całkowite zablokowanie sprzedaży wybranej osobie (opcja 1)nie jest ani możliwe, ani potrzebne. Nie wyobrażam sobie sprzedwania czegokolwiek, gdyby każda sprzedaż wymagała przyklepania przeze mnie (opcja 2). Osoby przez nas zablokowana nie może nic poprosić, a tym samym niiczego jej imiennie nie sprzedam. Natomiast co się stanie i kto kupi psa wrzuconego na wolny rynek zupełnie nie ma znaczenia. Jeśli wybieram taką opcję zbytu nie interesuje mnie kto kupi. A jeśli ma się aż tak wielkiego (wybacz, ale dodam, że dziecinnego) focha, że się nie chce żeby nawet tą drogą ktoś coś od nas nabył, to albo nie sprzedajemy nic i nikomu, albo sprzedajemy wyłącznie przez opcję sprzedaży rezerwowanej. Proste, jasne i nie ma sensu dodatkowo procesu sprzedaży komplikować niepotrzebnymi opcjami.
  8. Kamina

    Domowe schronisko

    Większa ilość funkcji o ile wnoszą coś do samej gry, owszem. Ale funkcje służące ogarnianiu schronisk, które jak pisałam wcześniej, są przede wszystkim magazynami śmieci, nie wnoszą do niej niczego konstruktywnego. Schroniska nie są hodowlami, a gra ma się skupiać na hodowli. Nie ma potrzeby dopisywania "wg mnie". Informacja "wg kogo" byłaby potrzebna, gdybym podpierała się czyjąś opinią. Będąc autorką posta wyrażam w nim swoje zdanie i nie muszę tego precyzować. I jeśli ktoś ma z tym problem to jego problem.
  9. Kamina

    Domowe schronisko

    Jestem na nie, z prostej przyczyny. Sama idea owszem, fajna ale wygląda to jak gra w grze. Za dużo z tym korowodów, dodatkowych funkcji, ceregieli i w ogóle. Doggi jest grą o hodowaniu pikselkowych piesków a nie o wolontriacie i ratowniu pikselowych istnień. Osoby, którym prowadzenie schronisk w grze pasuje albo niech radzą sobie w grze z takimi funkcajmi jakie ona posiada, albo niech poszukają po prostu czegoś co bardziej będzie odpowiadało takim właśnie oczekiwaniom. Umożliwianie w grze tworzenia dodatkowych magazynów na piksele, najczęściej nie mające w tej grze żadnej wartości, nie ma najmniejszego sensu ani racji bytu. Zdecydowanie pomysł nietrafiony.
  10. Usuwanie konta za niewielki staż, stanowczo na nie. Ktoś zaczyna grę ma niski staż, to oczywiste. Dlaczego narażać taką osobę na utratę konta? Są osoby które grywają tylko okazjonalnie. Nigdy mi sie nie podobało jeśli gra sposób wymusza na użytkowniku aktywność, ani sankcją utraty jakichś dziennych bonusów, ani tym bardziej groźbą utraty konta. Tym bardziej, że dwa czy nawet kilka dwa tygodnie nieaktywności to nie jest długi okres. Poza tym wydaje mi się, że Admin od czasu do czasu weryfikuje takie nieaktywne konta i te całkiem "matwe" usuwa. Ze swojego poziomu Admin może też sprawdzić konto pod kątem multi, wielkość stażu napewno o tym nie świadczy, to jedynie nasze domysły. Ogólnie pomysł moim zdaniem mocno chybiony.
  11. Kamina

    limit wprowadzanych ras

    Jak zawsze niemiłosiernie mnie śmieszy ta matczyna troska o nowych. Grywam od lat w całe mnóstwo gier i jak dotąd nigdy, i nigdzie, nie spotkałam się z tak dziecinną argumentacją w stylu "a bo nowym jest trudniej od tych co zaczęli kiedyś". Rasy w tej grze gracze tworzyli na lata zanim dodano to zadanie. Kiedyś tworzyło się rasy, bo się tworzyło, a nie że ktoś wpadł na to teraz "bo zadanie". Tym bardziej uważam, że wprowadzenie limitu teraz jest zwyczajnie nieuczciwe. I to osoba funkcjonująca w tej grze od niemal 5 lat i klikająca w trybie "no life" na pewno doskonale wie. Najwyraźniej jednak nie uznała za stosowne Wam tego powiedzieć. Ale nie, lepiej było popchnąć Was do wyskoczyenia z pomysłem na jakiś chory limit w momencie, kiedy onqa sama ma już na koncie daleko więcej niż miałby ten limit wynosić. Owszem, nie napisałś, że coś komuś należy zabierać, i ja też tego nie napisałam, to było jedynie pytanie retoryczne z nutką sarkazmu. O moje czytanie ze zrozumieniem to się nie martw, lepiej skup się na swoim. Co do samego pomysłu, to prostai ucziwa logika wskazuje, że w przypadku limitu należałoby jakoś wyrównać nowych do tych, którzy już ten limit osiągnęli. Inaczej argumet troski o nowych traci sens, bo nie dość że niczego nie wyrównuje to jeszcze nakłada ograniczenia, które nie obowiązywał dawniejszych "masowych" twórców. A póki co to ja tu widzę tylko jedno, dla nowych nowe zasady i ograniczenia, ale starzy niech zachowają swoje przywileje. Z rozumieniem pojęć też chyba niektórzy mają problem, skoro w tym nie dostrzegają hipokryzji. Co by nie rzec pomysł jest po prostu głupi. Tak, użyłam tego słowa, bo trzeba nazywać rzeczy po imieniu. Pewnie bym go nie użyła, gdybyś ze zrozumieniem przeczytała to, co napisałam wcześniej i spokojnie się zastanowiła nad istotą tego bzdurnego pomysłu. Wolałaś się zapowietrzyć i pultać, Twój wybór... Wprowadzenie tego rodzaju limitów można rozważć w nowej wersji gry i tylko tam. I na szczęście dla rozgrywki, o tym czy jakiś pomysł zostanie wdrożony, czy nie, nie decyduje czyjeś chciejstwo ani nawet zamieszczona tu ankieta. Radziłabym skupić się na klikaniu tego, co tam sobie obecnie klikacie, bo pomysły jakoś marnie Wam wychodzą. I ponieważ wątpię, czy ktoś z "obrońców ucieśnionych" przeczyta mojego posta ze zrozumieniem, to dla mnie ta dyskusja się skończyła. Powodzenia i bez odbioru.
  12. Kamina

    limit wprowadzanych ras

    Jestem przweciw. Ten pomysł może i dałoby się obronić, gdyby wszyscy gracze mieli zgodnie z nim równe szanse na wprowadzenie czegokolwiek. Wprowadzanie ograniczenia teraz kiedy już są osoby, które wprowadziły po kilka ras czy maści, to pomysł kompletnie od czapy. Niby jak wyobrqażasz sobie takie ograniczenie w przypadku graczy mających na koncie po kilka ras? Będzie się im je kasować wybierając losowo, żeby się mieścili w limicie? Czy może sami sobie będą wybierać, czego nie chcą? To że ktoś ma mniej a ktoś więcej czasu na klikanie nie obliguje do ukłonów w stronę tych którzy klikają mniej. Wysuwacie pomysły i żądania jak dzieci, które się nie mogą pogodzić z tym, że się nie da mieć wszystkiego. Zadanie z wyhodowaniem rasy nie jest obowiązkowe, nie kazdy musi je zaliczyć. A jeśli ktoś bardzo chce to niech się zepnie poślady i intensywnie poklika. To jest gra, kto gra wygrywa, kto nie gra, albo gra słabiej traci, prost jak drut. Zawsze też można klikać w jakiejś hodowli w kilka osób i zgłosić jako hodowla (zadanie wtedy zalicza wszystkim członkom). Generalnie jestep po prostu przeciwna obniżaniu poziomu trudności do etapu "gra dla przedszkolaków".
  13. Nie Dlaczego? Bo to absurdalny pomysł. W grze taka zależność kompletnie nie ma sensu. W grze kastrujemy psy nie po to, by im przedłużyć życie, czy żeby były zdrowsze, ale żeby zablokować możliwość ich rozmnażania. I tylko dlatego. Z oczywistych przyczyn w grze nie ma wielkiego popytu na kastraty, więc jakiekolwiek pomysły na przedłużanie im życia to strzał kulą w płot. Wręcz odwrotnie, jeśli już, to w grze byłby dla mnie do przyjęcia opcja, gdy kastrowane i sterylizowane psy żyją krócej a nie dłużej.
  14. Kamina

    Lista zakupów

    Gdyby była ankieta byłabym na nie. Zawsze otwieram sobie psy, które mnie interesują w nowych kartach. Mam wtedy pełny wgląd w dane interesującego mnie psa. Taki "koszyk" jak dla mnie kompletnie niefunkcjonalny, bo na pewno nie dałby się w nim umieścić więcej informacji niż jest na ogólnej liście w wyszukiwarce, co za tym idzie i tak potem musiałabym karty tych psów otwierać żeby się im dokładniej przyjrzeć. Więc na dobrą sprawę to żadne ułatwienie tylko dodatkowa klikanie żeby najpierw powsadzać coś do koszyka a potem i tak to otwierać i oglądać.
  15. Kamina

    Propozycje na zmiany

    Coś chyba nie pykło, bo widzę, że jednak głos wskoczył na d a nie na e ? Trudno, w każdym razie to miało być e
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Przeglądając tą stronę akceptujesz naszą politykę prywatności. Przeczytaj więcej: Polityka prywatności