Skocz do zawartości
Centrum gier Lion Project

Wuki

Members
  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Wuki w dniu 6 Sierpień 2020

Użytkownicy przyznają Wuki punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Wuki's Achievements

  1. Wuki

    Głosowanie na wystawie

    Wpisywanie czy wybieranie ilości głosów przy psie również mnoży niepotrzebną robotę, mogłoby też sprawić, że osoby z trzema głosami dla wygody zawsze głosowałyby na jednego psa w kategorii. Osobiście nigdy nie zdarzyło mi się zagłosować przypadkiem na telefonie (w przeciwieństwie do przerzucania psów po kojcach .-.), ale jeśli to faktycznie jest istniejący problem, to rozumiem. Obecnie strona Doggi chyba nie jest zbyt responsywna, dopiero w 2.0 ma być, więc chyba nie da się tego rozdzielić, by potwierdzenie było tylko na telefonach 😕
  2. Propozycja stricte techniczna. Osobiście jest dla mnie strasznie niewygodne i niepotrzebne to, że po oddaniu każdego głosu na wystawię muszę potwierdzić, że chcę zagłosować na danego psa. Nie widzę powodu, by to robić, dość ciężko się tam pomylić, a okienko zawsze pokazuje się się na środku ekranu i nie można go zignorować. Mam też wrażenie, że właśnie przez to okienko najbardziej uprzywilejowane są psy stojące w drugiej kolumnie od prawej, gdyż wtedy czas klikania wystawy jest najniższy xD Moje propozycje są trzy: usunąć potwierdzenie, dać użytkownikowi możliwość ustawienia w opcjach profilu, czy chce aby takie okienka były wyświetlane, ewentualnie zamienić je na opcję "cofnij głos", której jednak nie trzeba klikać i sama zniknie, jeśli klikniemy coś innego.
  3. Może czepiałam się słów, w każdym razie to się tyczy wszystkich graczy, nie tylko początkujących. To prawda, że może być problematyczne, ale taka rola utrudnień. Pomysł ma sens, wprowadza trochę realizmu, pozwala zwrócić uwagę na szczegóły, a te też są ważne, bez nich większość psów byłaby identyczna i gra sprowadzałaby się do masowego klikania, a to, moim zdaniem powinno być mechanizmem, nie zaś wszystkim, co dostajemy. Wracając do utrudnienia, nie sądzę, żeby było tu dużym problemem. 3 miesiące życia psa to bardzo mało, zwykle dwa razy tyle spędzasz po zakupie na szkoleniu go lub doprowadzeniu do stanu używalności, a już teraz mamy opcję spaceru po ogrodzie, gdzie pies nie może uciec. Korzystam z niej praktycznie cały czas i jest wystarczająca do bezproblemowego zapewniania potrzeb i wyrobienia się z komendami z zapasem czasu.
  4. Cóż, jakby nie bolało, to nadal nikt by na to nie zwracał uwagi xD Chociaż zdaję sobie sprawę, że to największy z tych trzech minusów. Można by to przerobić: pies nie umie obchodzić się z rzeczami i ich używanie ma pewien procent szans na to, że akurat nie da mu żadnych bonusów. W ten sposób nie tracimy przedmiotu, ale dla psa jest on czasami bezużyteczny, tak jakby np. nie miał miski albo tracił energię i nie zapełniał sobie paska zabawy. To trochę mniej realistyczne podejście, ale nie wiem, jak jeszcze można by to pogodzić.
  5. Moim zdaniem pomysł jest ciekawy. Mogłoby to być połączone z zapełnianiem paska "Więź", tak samo utworzenie więzi powinno wpływać ogólnie na ryzyko ucieczki na spacerze, choć w mniejszym stopniu, może bardziej na szybkość powrotu. Generalnie jestem za. Hodowlapieseuw, zauważ, że nie da się inaczej kupić psa jak poprzez innego gracza, przynajmniej w obecnej wersji. Jakby nie patrzeć schronisko też było dla psa miejscem zamieszkania i, jeśli źle się nim zajmujesz, i tam mógłby chcieć wrócić.
  6. Wuki

    NOWE EVENTY

    Dzień dziecka brzmi nawet ciekawie, ale przebieranie psów jest w praktycznie każdym evencie i osobiście wolałabym coś nowego. Nie zapominajmy też, że wypada on na 1 czerwca, co jest niedługo po wielkanocnym i tuż przed pirackim, który zwykle jest w wakacje i w zasadzie to on pełni funkcję tego letniego. Potem mamy przerwę i wchodzi halloween, myślę, że nie ma dużej potrzeby robić kolejnych eventów. Można by co najwyżej dorzucać/wymieniać co jakiś czas pewne elementy, ale nie wiem, czy jest to bardzo potrzebne.
  7. Cześć, wydaje mi się, że jeszcze nie było o tym mowy, jeśli tak, to wybaczcie. Obecnie szczenięce komendy nie mają przydatności większej niż utrzymanie charakteru, natomiast mamy tam takie ciekawe rzeczy jak załatwianie się na dworze, szacunek do opiekuna i nieniszczenie przedmiotów. Moja propozycja: nienauczenie psa tych rzeczy powoduje pojawianie się losowych wydarzeń w jego późniejszym życiu (jak te ze spaceru), odpowiednio konieczność posprzątania domu (wydajemy doglary), odmowa posłuszeństwa (zmarnowany smakołyk przy szkoleniu, nieudany konkurs bez względu na charakter, częstsze ucieczki ze spaceru bez smyczy itp) oraz niszczenie rzeczy, których pies używa (dany przedmiot znika albo ma zmniejszoną za każdym razem o 1 ilość wykorzystań i znika za trzecim "zniszczeniem" go). Mogłoby to trochę ograniczyć masowe klikanie psiaków i zmusić graczy do nieco lepszego planowania finansów na hodowlę, zwłaszcza w połączeniu z autopostarzaniem, bo w zasadzie można podpiąć pod obie wersje Doggi.
  8. Wuki

    Wiek psa w jego historii

    Masz rację, o tym jakoś nie pomyślałam teraz, chociaż same starty na wystawie nie są wypisane, dopiero, jak pies zdobędzie jakiekolwiek głosy.
  9. Wuki

    Codzienne zadanie

    Dobra myśl, na pewno urozmaiciłoby to codzienne klikanie. Mogłoby też być cykliczne zadanie "zdobądź przynajmniej X głosów na wystawie", za każdym razem inny poziom trudności. Naucz psa X komend. Pogłaszcz psa innego gracza. Odzyskaj przedmioty po psie. W zasadzie większość tych zadań, które były takie banalne mogłoby się powtarzać od czasu do czasu, może z małymi zmianami w nagrodzie czy właśnie cyferkach.
  10. Wuki

    Wiek psa w jego historii

    Na razie jedyne praktyczne zastosowanie dla historii w ogóle, jakie znalazłam, to cieczka. Zdaję sobie sprawę, że od tego też służy płatny wet, więc jeśli to problem, to rozumiem xD
  11. Cześć, wchodząc na stronę konkretnego psa mamy wyświetlaną jego historię u dołu. Przy konkretnych wydarzeniach są tam zapisane ich daty i godzina, co szczerze mówiąc jest chyba średnio przydatne. Moim zdaniem lepsze by było (niekoniecznie zastąpienie, po prostu dodatkowa informacja) zaznaczenie wieku, w jakim ten pies wtedy był. Dałoby to jakieś sensowne pojęcie o tym, bo jednak data zajmowania się psem przez gracza mówi niewiele.
  12. Zgadzam się, szczególnie brakuje mi wyszukiwania po wzroście. Klikanie w każdego kolejnego psa, który "na oko może będzie", jest męczące. Wykastrowanie można sobie chyba darować, bo jednak pisze już na liście psów, a jak szukamy po tej rzadkiej rasie, to nigdy nie pojawia się więcej niż jedna strona. Wiek albo bym zostawiła tak jak jest, albo dodała okienko z miesiącami, chociaż nie wiem czy jest aż takie potrzebne. Dobre by natomiast było zaznaczenie cieczki dla suczek, osobiście irytuje mnie, kiedy ludzie wpisują takie rzeczy do imienia, obniżając przez to charakter.
  13. Wuki

    domyślne imiona

    Wiele psów nie jest wystawiona na giełdę i przeglądając je w profilu gracza, jako pierwsze widzisz miniaturkę i imię, dlatego ludzie tam wpisują dane. Moim zdaniem to by było całkiem wygodne, np. jako domyślne imię wewnątrz hodowli, od razu jakiś dodatkowy bonus za przynależność do niej.
  14. Rozwiązanie problemu giełdy by się przydało, ale raczej nie w ten sposób. Moderatorzy i tak mają pełne ręce roboty, a podejrzewam, że połowa takich zgłoszeń byłaby nietrafiona. Jeśli klienci NPC w 2.0 będą proponować swoje ceny za psy, być może rozwiąże to problem. Ludzie zaniżają, bo chcą szybko sprzedać, ale jeśli NPC kupi od nich z miejsca psa za 2500, to nie będzie się im opłacało wystawiać go graczom za mniej. Dla obecnej wersji nie widzę dobrego rozwiązania, bo transakcje z graczami nie mają żadnej konkurencji.
  15. Wuki

    Dodatkowe zadania

    Skoro blokuje, to faktycznie nie powinno, chyba że to blokowanie polega na zapchanej liście aktywnych zadań, ale jeśli mowa o VIPie, to pewnie nie. To się ze sobą wiąże. Jeśli chcesz zebrać dużo głosów, to musisz się postarać, żeby Twój pies miał szansę wygrać, a twoja chrapka na wygraną nie ma nic do rzeczy. Powiem tak: jeśli to zadanie coś blokuje i musisz je wykonać, żeby przejść dalej, to się z Tobą zgodzę, bo wykonanie go na szybko wymaga większych kosztów. Jeśli nie blokuje niczego, to nie myślę, żeby to było konieczne. Nie mówię, że jest złe, ale nie jest konieczne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Przeglądając tą stronę akceptujesz naszą politykę prywatności. Przeczytaj więcej: Polityka prywatności