Skocz do zawartości
Centrum gier Lion Project

Sojusz


Achalas

Rekomendowane odpowiedzi

Każda z osób należąca do sojuszu pownina czerpać korzyści z nich płynących
na razie mamy chat ale czas dodać coś więcej , a więc :
Bonus - każda osoba otrzymuje % -wą  ilość bonusu za łapania , exp , zdobywania złota oraz dropu przedmiotów.
Sojusz naturalnie można rozwinąć, można do tego wykorzystać takie rzeczy jak : exp , złoto , przedmioty różniego typu .
Mniej więcej wyglądałoby to tak :

+0% zdobywanego doświadczenia
+0% zdobywanego złota
+0% więcej szans na schwytanie stworzenia
+0% więcej szans na zdobycie przemiotu po walce

------- oddaj złoto
sojusz aktualnie posiada       0/25000
------oddaj doświadczenie
sojusz aktualnie posiada       0/100000
------oddaj następujące przedmioty
sojusz aktualnie posiada
pokeball             0/100
greatball             0/100
ultraball             0/100
arcyball             0/100
masterball             0/10
------oddaj następujące przedmioty
sojusz aktualnie posiada
skamielina              0/100
odnóże                0/1000
leśny kryształ             0/100
jabłko                 0/100
UWAGI :
1 Co każdy zdobyty % wymagania wzrastają (max 50%)
2 Co 5-ąty % sojusz zyskuje możliwość rekrutacji kolejnego członka (w sumie 15 osób max)
3 By sojusz awansował musi wypełnić wszystkie 4 wymagania
4 w sojuszu nie mogą być gracze z tego samego IP
5 Wartości podane są tylko przykładami
6 Jest o tylko przykład schematu na którym mogłyby bazować sojusze

 

 

Pytajcie, krytykujcie bo tak czy innaczej należy jakąś drogę z  nimi obrać by to miało ręce i nogi
 

Odnośnik do komentarza

Pokeball/Ultra/Kasa/Jabłka/Doświadczenie - niech na ilość wymaganej ilości ma wpływ średnia trzech(albo i więcej, zależy ile Admin uzna za dobrą liczbę) najwyższych poziomów członków sojuszu :)

 

Otrzymywane % może hm 0,5%? Zresztą... wola Admina co tam wymyśli. Pewnie i tak szybko nabijecie ;p Ale to powyżej trochę wyrówna % każdego sojuszu :) Wiadomo... że top najszybciej by rozwinęło.

 

Dodatkowo dodałabym opcje, że jeśli jesteś z kimś w sojuszu - nie możesz go atakować.

Odnośnik do komentarza

Jedno pytanie...

 

Bonus - każda osoba otrzymuje % -wą  ilość bonusu za łapania , exp , zdobywania złota oraz dropu przedmiotów.

Każdy z tych bonusów zależny by był od poziomu rozwinięcia sojuszu, czy każdy bonus członkowie sojszu mieliby rozwijać indywidualnie? Osobiście wydaje mi się, iż bardziej odpowiednia byłaby 2 opcja moim zdaniem i to też np. kążdy poziom bonusu to +1% i koszt za lvl to też nie mały (np. 1 lvl 1kk, 2 - 3kk itp.). Aczkolwiek to mogłoby prowadzić trochę do snowballu.

Odnośnik do komentarza

Na sojusz jest kilka pomysłów. Kojarzycie tryb party z oryginalnych gier? Chciałbym by sojusze mogły udostępnić coś podobnego. Po zakończeniu przebudowy Miasta Viridian zajmę się następującymi zmianami:

 

  1. Czat (dodanie blokowania graczy, możliwość wyświetlania tylko komunikatów systemowych);
  2. Przywiązanie (to już było dawno obiecane;).
  3. Znajomi (i propozycja podawana przez Achalasa);
  4. Sojusze;
  5. Turnieje;

Po drodze pojawia się gdzieś jeszcze kolejna generacja Shiny i one same wejdą do gry (będą występować jednak znacznie rzadziej od legend...).

 

W MV zostanie rozwinięty aspekt ekonomiczny - Domek Aderii pozwoli na hodowlę jabłek i rozwój własnej, małej plantacji. Średnio to pokemonowe, ale pozwoli na rozwinięcie innej ścieżki niż tylko exp.

 

Sama rozbudowa sojuszu nie będzie taka prosta - będzie polegać na wykonywaniu zadań przez członków sojuszu. Niemniej jednak, im więcej pomysłów tym zawsze lepiej. :-)

Odnośnik do komentarza

Tak! Zbieranie przysłowiowych marchewek i fasoli, by później oddać miód i wełniane kocyki - innymi słowy: nigdy nie wiesz, co z dostępnych w grze rzeczy przypadnie na rozbudowę sojuszu - ani ile tego trzeba będzie zebrać i oddać! ;) I oczywiście, by każdy mógł się wykazać, byłoby kilka pozycji. Ranking dotacji w danym sojuszu (nie wiem tylko, po co, może jakieś profity dla graczy? Każdy dotujący dostanie np. złoto/exp w zależności od procentowego udziału w danej dotacji oraz osobny ranking, sumujący wszystkie dotacje wszystkich graczy, dzięki czemu można by było sprawdzić, komu najbardziej zależy na członkostwie, by lider mógł robić miejsce dla kogoś innego)

 

Ale by rozbudować sojusz o +1, trzeba będzie wykonać pewną ilość tego typu "wyzwań", np. pierwszy rozwój byłby po 3-5 wyzwaniach, kolejny 5-10 itd, czyli im dalej w las, tym więcej drzew ;) Dzięki temu sojusz jako taki zyska więcej, bo tylko wytrwali i zgrani ludzie dadzą radę rozwinąć swoje siedziby na najwyższy poziom. I nie będzie płaczu, że ktoś jest bogaty, a ktoś jest biedny. Może się okazać, że taki Zielonka będzie miał mało "tych drogich rzeczy", ale od groma miksturek/odnóż i akurat będzie miał kilka zadań pod rząd właśnie na dostarczenie tych przedmiotów na rozbudowę siedziby, z kolei taki TOP trafi na przekąski i przedmioty typu kawa czy kamień runiczny (wszystko *X) - i ostatecznie sojusz takiego Zielonki będzie stał wyżej od sojuszu TOP (a jeśli TOP zdecyduje się na wydawanie złota na kupno potrzebnych przedmiotów, byleby sojusz rozwinąć, to i taki Zielonka na tym skorzysta ;) )

Odnośnik do komentarza
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Przeglądając tą stronę akceptujesz naszą politykę prywatności. Przeczytaj więcej: Polityka prywatności