Skocz do zawartości
Centrum gier Lion Project

sposób zdobywania odwagi


Dastard

nowy system odwagi  

6 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jesteś za wprowadzeniem pomysłu?



Rekomendowane odpowiedzi

Proponuję zmianę w systemie odwagi.

Jak wiemy - ranking odwagi daje codziennie arcany. Jednakże... no właśnie. Jest kilka osób (m.in. ja), dzięki której pokonaniu chociażby raz, taki ranking można od razu wygrać. Natomiast jeżeli osoba, która ma sporo odwagi chce taki ranking wygrać to jest to już trochę mniej realne :)

 

Najłatwiej wytłumaczyć mi to na tym przykładzie:

Hop siup tu, hop siup tam, lata sobie taki Huncwot(jakby ktoś nie wiedział kto to jest to powiem tylko, ze jest on bardzo grzecznym graczem i zazwyczaj poszukuje baloników), który ma 3337 punktów odwagi, bo pił setki miksturek pojedynków i zdobywał odwagę na niczego spodziewających się graczach, zapuszczających się w niebezpieczne tereny Pokegry(czyt. Wychodzili poza miasto Veridian). Przybiega gracz X i mówi "a masz Ty niedobry Huncwocie. A Ty, a Ty!", atakując biednego Huncwota i o dziwo (Jakimś cudem, który zesłał chyba sam Bóg), pokonuje niepokonanego Huncwota. Poturbowany Huncwot, ledwo biegnie (z płaczem) na forum, bo traci 10% odwagi (a więc 334 punkty), skarżąc się jaki to Pan X miał cudowny los, a sam Pan X zadowolony skacze z radości, że zgarnia darmowo 15 arcanów z rankingu dziennego. Płaczący Huncwocik próbuje wziąć odwet. "PACH! Ja Ci dam bić grzecznego poszukiwacza baloników dla małego Adasia" i atakuje wyskakując z krzaków jak Kitowcy z Power Rangersów krzycząc Łoblobloblobloblo, zwyciężając pojedynek i zyskując ... 66 odwagi (bo Pan X w tym momencie ma powiedzmy 657 odwagi).

Co to oznacza? To oznacza, że Huncwocik nie wygra rankingu dziennego i może co najwyżej jajko znieść jak znowu dostanie (przypominam: JAKIMŚ CUDEM) oklep, tracąc kolejne grubo ponad 300 odwagi. By odrobić taką stratę odwagi potrzeba ogrom czasu i mikstur pojedynków. A i tak nie jest powiedziane, że taką ilość da się odrobić.

 

 

Możliwością rozwiązania takiego problemu (moim zdaniem jest to łatwe i logiczne) byłoby wprowadzenie odwagi ze względu na poziom podzielony przez 10 (zaokrąglanym w górę).

W pojedynku (przykładowo) biorą udział pokemony 100 i 102lvl.

Zwycięzcą zostaje 100 poziom. Zyskuje on 11 odwagi (102:10=10,2, a więc zaokrąglając w górę 11). Przegrany natomiast traci 11 odwagi. Wyeliminowałby to ogromne ilości odwagi zdobywane przez jednego gracza w jednej walce, dzięki której może wygrać ranking. I nie patrzę tu na na siebie, tylko na wszystkich graczy.

Zmiana byłaby bardziej FAIR PLAY dla wszystkich, gdyż niezależnie od ilości posiadanej odwagi, każdy miałby szanse wygrać ranking dzienny, a także tracić naturalne ilości expa, zależne od poziomu, a nie od losowego przypadku, że przeciwnik zdobył tyle honoru ciężką pracą i wkładem finansowym.

Jeżeli ktoś jest przeciwny lub ma inne sugestie to bardzo proszę LOGICZNIE ARGUMENTOWAĆ to w tym wątku :)

Odnośnik do komentarza

Do całego pomysłu można by dodać, wytłumaczę na Twoim przykładzie:
Hop siup tu, hop siup tam, lata sobie taki Huncwocik i szuka baloników. Dzień, drugi, trzeci szukaniu nie ma końca, a balonika dalej nie ma, 3 tysiące pokonanych i nic! Przybiegam taki ja(grzeczny gracz który przechodzi kryzys i nie potrafi nic złapać) i mówię "Nie wiem o co Ci chodzi, mi lecą cały czas!". Biedny, smutny Huncwocik dalej szuka baloników przeklinając dzień w którym spotkał Areczka i...chyba zgubiłem wątek...Ah już wiem! Gdy gracz X(obojętnie kto z balonikami) zaatakuje Huncwocika i o oczywiście przegra to mogłoby mu odejmować 2x więcej tej odwagi-takie delikatne ryzyko ataku. Niepokonany Huncwocik dostawałby tym sposobem 2x więcej odwagi gdy ktoś go atakuje i byłby zwycięzcą rankingu odwagi co drugi dzień, a balonika dalej nie widać.

Odnośnik do komentarza

Zdecydowanie mnie nie zrozumiałeś kolego Areczka. :/
 

 

Możliwością rozwiązania takiego problemu (moim zdaniem jest to łatwe i logiczne) byłoby wprowadzenie odwagi ze względu na poziom podzielony przez 10 (zaokrąglanym w górę).

W pojedynku (przykładowo) biorą udział pokemony 100 i 102lvl.

Zwycięzcą zostaje 100 poziom. Zyskuje on 11 odwagi (102:10=10,2, a więc zaokrąglając w górę 11). Przegrany natomiast traci 11 odwagi. Wyeliminowałby to ogromne ilości odwagi zdobywane przez jednego gracza w jednej walce, dzięki której może wygrać ranking. I nie patrzę tu na na siebie, tylko na wszystkich graczy.

 

Zakładając, że 100 poziom jest agresorem i wygrywa tak jak napisałeś dostaje 11 odwagi, ale gdy atakuje i przegrywa traci 22.

Odnośnik do komentarza

To jest bardzo ciekawa myśl... choć chyba to jeszcze nie to.

 

Zastanawiałam sie nad:

(2/poziom) razy odwaga? z zastrzeżeniem, że gdy 2/poziom wyniesie >0,1 to liczy jak dla 0,1. Wtedy im większy poziom tym mniej odwagi (a więc w celu wygrania rankingu odwagi, trzeba by się troszkę tłuc na niższym poziomie). Wiadomo, młody trener to musi się wyszaleć i wszędzie odważny... a "z wiekiem" przychodzi cierpliwość i ocena sytuacji przed wpakowaniem się "w bójkę".

 

No i tak jak proponował Upsss, gracz atakuje i wygrywa to "2/", ale jak zaatakuje i przegra to "3/" czy "4/" (dalej uwzględniając, ze ta wartość nie może wynieść więcej jak 0,1).
 

Choć nie wiem, czy to może być "Tym" co wytworzy dobry system dla odwagi.

 

Oczywiście, taka zmiana systemu sprawi (by temu co ma dużo, nie leciało 10%), że już nigdy "największa ilość odwagi" nie moglaby być jakoś punktowana.

Odnośnik do komentarza

Jeżeli ktoś [...] ma inne sugestie to bardzo proszę LOGICZNIE ARGUMENTOWAĆ to w tym wątku :)

O dlatego piszę. Moja myśl, ma dokładnie te same argumenty co twoje, zwyczajnie trochę inny sposób.

Na dokładkę zanim wprowadzono tę drogę to grałam kawał czasu. Ale nie wiesz... Upsss też ją wybrał, a jakoś jego się nie czepiasz... 

Jestem pewna, że gdyby napisał to ktoś z topki, kto też wybrał tą drogę, to byś wtedy rozważył to pod prawdziwym kontem sugestii, a nie "nienawidzę jej, więc będę dogryzać". :)

 

 

Oj zapomniałabym, dziękuje Dast, że przypomniałeś! Może jeszcze jakieś rozwiązanie dla pvp z shiny? Bo jak wiadomo, sh ma większe szanse w pvp. Nie, nie mam jakiejś konkretnej myśli, bo raczej "utrata 50%" to bardzo kiepski pomysł, a innych przedziałów tez nie widzę za dobrze...

Odnośnik do komentarza

Ale Ciebie to nie dotyczy. Nie walczysz (czyt. NIE UŻYWASZ TEJ OPCJI) to się nie odzywasz, to też jest logiczne.

Czy ja będąc facetem wypowiadam się na temat sposobu rodzenia dzieci, albo jaki kolor lakieru do paznokci użyć albo jakim woskiem sobie nogi wydepilować? Nie. Zatem Ciebie też proszę - nie odzywaj się w tematach, które Cię nie dotyczą.

Nie patrzę w ten sposób. Jakby Hibi lub Upsss napisał taką bzdurę jak Ty to tak samo bym to skwitował.

Ja podałem pomysł, a Ty sobie wymyśliłaś nowy sposób liczenia odwagi, choć sama nie walczysz. Wychodzi na to, że chcesz narzucić innym graczom opcję, z której sama nie będziesz korzystać. Mądre to?

Odnośnik do komentarza

Propozycję podobną do twojej... zresztą... tobie się wydaje iż ja nie, ale są rzeczy niewiadome tobie.

 

Jest chyba lepszy sposób: stała ilość odwagi dobywana w pvp. Żadnego kombinowania z liczbami, sposobami etc, stałe 10, 15 czy może 20pkt :)  Żadnego większy poziom więcej dostanie czy mniejszy.

 

Ale po co ja Ci to pisze! To oczywiste, że skoro nie byłam dzieckiem to nie wiem jak to jest!

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Przeglądając tą stronę akceptujesz naszą politykę prywatności. Przeczytaj więcej: Polityka prywatności