Devu Napisano 7 Styczeń 2018 Zgłoszenie Share Napisano 7 Styczeń 2018 Cytat Bana nie otrzymałeś ode mnie, a od antybota. Systemu, który wykrył, że pokonując 120 tys. stworzeń mniej niż 10% razy zrobiłeś to ręcznie. Może jeszcze wspomnisz, że pokonując stworzenia co jakiś czas, akurat gdy przyszła pora na captchę, robiłeś sobie minutową czy 30 sekundową przerwę? A może o tym, że przez większość czasu nie poruszałeś nawet myszką? Błagam. Blokada nie zostanie skrócona w przypadku żadnej z 45 blokad, jak i każdej kolejnej, która zostanie nałożona. Mi pokazało, że ban nałożony przez właśnie Administratora i dlatego tak wpisałem. To trochę dziwny ten antybot w takim razie, bo WSZYSTKIE ponad 125 tysięcy stworzeń pokonałem klikając Q+W. A jeśli chodzi o captche to raczej sprawa jest prosta, bo przepisywałem kod/patrzyłem w telefon/na drugi komputer. Dodatkowo nie bardzo wiem po co mam ruszać myszką, gdy jedyne co robię, to spamuję Q+W oraz F5 co jakiś czas. Także mam jednak nadzieję, że ban jednak zostanie zdjęty. ---EDIT--- Fakt, też zadania sojuszowe anulowywałem. Odnośnik do komentarza
Gość Mimi Napisano 7 Styczeń 2018 Zgłoszenie Share Napisano 7 Styczeń 2018 Adminie myszką ruszałem na pewno bo zadania wykonywałem a dowodem na to mogą być sojuszowe zadania które anulowałem jak nie miałem szans wykonać antybot jest zrąbany. Odnośnik do komentarza
Gość Mimi Napisano 7 Styczeń 2018 Zgłoszenie Share Napisano 7 Styczeń 2018 A w momencie gdy dostałem bana nie było mnie i stałem sobie spokojnie w Viridian bez żadnego bicia poków.... Odnośnik do komentarza
Administrator Napisano 7 Styczeń 2018 Zgłoszenie Share Napisano 7 Styczeń 2018 Jak już było wspomniane - blokady nie zostaną skrócone, nie ma absolutnie żadnych szans, by stworzenia na waszym koncie pokonywał człowiek. Kolejne wątki będą zamykane bez odpowiedzi. Większa ilość z pewnością nie przekona mnie do Waszej uczciwości. Szczególnie, gdy blokady dotyczyły aktywności na przestrzeni miesiecy, nie sprzed trzech minut. W przypadku dalszych zastrzeżeń, zachęcam do odwołania zgodnie z OWU w trybie reklamacyjnym z wykorzystaniem adresu e-mail: admin@lionproject.eu. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi