Skocz do zawartości
Centrum gier Lion Project

Szczenięce komendy i ich konsekwencje


Wuki

Szczenięce komendy i ich konsekwencje  

10 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jesteś za?

    • Tak
      5
    • Nie
      4
    • Chcę coś zmienić
      1


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, wydaje mi się, że jeszcze nie było o tym mowy, jeśli tak, to wybaczcie.
Obecnie szczenięce komendy nie mają przydatności większej niż utrzymanie charakteru, natomiast mamy tam takie ciekawe rzeczy jak załatwianie się na dworze, szacunek do opiekuna i nieniszczenie przedmiotów. Moja propozycja: nienauczenie psa tych rzeczy powoduje pojawianie się losowych wydarzeń w jego późniejszym życiu (jak te ze spaceru), odpowiednio konieczność posprzątania domu (wydajemy doglary), odmowa posłuszeństwa (zmarnowany smakołyk przy szkoleniu, nieudany konkurs bez względu na charakter, częstsze ucieczki ze spaceru bez smyczy itp) oraz niszczenie rzeczy, których pies używa (dany przedmiot znika albo ma zmniejszoną za każdym razem o 1 ilość wykorzystań i znika za trzecim "zniszczeniem" go). Mogłoby to trochę ograniczyć masowe klikanie psiaków i zmusić graczy do nieco lepszego planowania finansów na hodowlę, zwłaszcza w połączeniu z autopostarzaniem, bo w zasadzie można podpiąć pod obie wersje Doggi.

Odnośnik do komentarza

Ogółem pomysł dobry, ciekawy :)

Jednakże zmieniłabym jedną rzecz;
Uważam że

Cytat

oraz niszczenie rzeczy, których pies używa (dany przedmiot znika albo ma zmniejszoną za każdym razem o 1 ilość wykorzystań i znika za trzecim "zniszczeniem" go).

Jest trochę za mocne, uważam że zbędne, bo trochę słabo, jak ktoś np. wyda 5tyś na psa dorosłego z legowiskiem +5, a pies będzie nienauczony i tak nagle zniknie mu legowisko -_-

Odnośnik do komentarza

Cóż, jakby nie bolało, to nadal nikt by na to nie zwracał uwagi xD Chociaż zdaję sobie sprawę, że to największy z tych trzech minusów. Można by to przerobić: pies nie umie obchodzić się z rzeczami i ich używanie ma pewien procent szans na to, że akurat nie da mu żadnych bonusów. W ten sposób nie tracimy przedmiotu, ale dla psa jest on czasami bezużyteczny, tak jakby np. nie miał miski albo tracił energię i nie zapełniał sobie paska zabawy. To trochę mniej realistyczne podejście, ale nie wiem, jak jeszcze można by to pogodzić.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Przeglądając tą stronę akceptujesz naszą politykę prywatności. Przeczytaj więcej: Polityka prywatności