Skocz do zawartości
Centrum gier Lion Project

Danonek

Members
  • Liczba zawartości

    174
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    44

Aktywność reputacji

  1. XKiaraxchanX polubił odpowiedź w temacie przez Danoneklimit wprowadzanych ras   
    I jednym z twórców tego "świetnego" pomysłu jest osoba, która co i rusz tworzy nowe rasy/maści. Co za hipokryzja.
    Sprzeciw. Pomysł bez sensu.
  2. XKiaraxchanX polubił odpowiedź w temacie przez DanonekCena psa rasowego   
    Nie.
    Ja się zastanawiam gdzie trudność w wyhodowaniu rasowych psów, gdzie część ras jest dostępna płodna w obu płciach. A ceny ustala właściciel psa na podstawie rasy, charakteru, czy nadaje się na konkursy/wystawy, czy rasa rzadka itp. Inne psy rasowe są warte tych kilkunastu tysięcy, ale są też takie, które nie nadają się do niczego innego niż zaliczenia zadania ze sprzedażą, bo charakter mają w okolicach 200.
  3. WQueen polubił odpowiedź w temacie przez DanonekBan   
    Od każdej blokady można się odwołać. Decyzję co do odwołania podejmie Administrator.
  4. ZuziaFrociu19 polubił odpowiedź w temacie przez DanonekNie mogę się zalogować do gry Doggi Game.   
    Jeżeli jest taka możliwość, wybierz "zapomniałem hasła/nie możesz się zalogować?" i postępuj zgodnie z informacjami.
  5. Sparkle polubił odpowiedź w temacie przez DanonekWiek psa   
    Ale przecież psy nie żyją konkretną ilość lat i nie zdychają gdy tylko stukną im naste urodziny. Niektóre żyją dłużej, niektóre krócej. I co z mieszancami? Będzie wyciągana średnia życia za każdym razem, aż wyjdzie, że będą umierały w wieku roku?
  6. pokerek polubił odpowiedź w temacie przez DanonekWiek psa   
    Ale przecież psy nie żyją konkretną ilość lat i nie zdychają gdy tylko stukną im naste urodziny. Niektóre żyją dłużej, niektóre krócej. I co z mieszancami? Będzie wyciągana średnia życia za każdym razem, aż wyjdzie, że będą umierały w wieku roku?
  7. Sparkle polubił odpowiedź w temacie przez Danoneklimit wprowadzanych ras   
    Nie. Ty nie szanujesz naszego zdania. Nie szanujesz nas ani tego co mówimy. Odnosisz się do nas chamsko, prześmiewczo, od pierwszego komentarza (pomijając post pierwszy). Więc nie licz na to, że inni będą Cię traktować lepiej, skoro sama tego nie robisz. A skoro więcej się nie będziesz udzielać - lepiej dla pozostałych komentujących, nie będą marnować swojego czasu na Twoje dziecinne zachowanie. 
    PS. Zdania lepiej pisać krótkie, lepiej się czyta i można bardziej zrozumieć treść (obecnie to jest zlepek zdań nie mających większej treści). Już to mówiłam jednej z Waszej grupy, która też boryka się z tym problemem. 
  8. Sparkle polubił odpowiedź w temacie przez Danoneklimit wprowadzanych ras   
    Z zadania, którego nie było. XD Oczywiście. Z tego się to wzięło. Miałam pomysł, więc go zrealizowałam. Jak to mówią, "nie mierz innych swoją miarą". Rasa jest jedną z pierwszych wprowadzonych przez graczy, a zadanie jest może od dwóch-trzech lat.  I dodam smaczek - drugą rasę TEŻ stworzyłam i wprowadziłam przed tym zadaniem. I nikt mi za to nic nie dał prócz satysfakcji. 
    I tutaj dochodzimy do tego, że nie wiesz jaki pierwotnie cel miała dać możliwość wprowadzania ras. Nie kiszenie ich dla siebie, a rozkrecenie rynku. Częściowo dalej się to udaje. Weźmy na przykład rasę, w której ponownym wprowadzeniu uczestniczylam. Sławne Gończe Polskie (wprowadzone za czasów zadania, ale nie dostalysmy za to dgl, bo rasa istniała w grze - tak nim wyskoczysz ponownie z argumentem kasy :D). Pierwotnie, gdy pierwszy twórca grał, rasa dostępna tylko po wykastrowaniu. Teraz? Ogólnodostępna, ludzie tworzą własne hodowlę, rynek tej rasy się kręci. Z bólem serca przyznam, że i po tej najniższej kwocie da się znaleźć (a tyle zaoszczędzić bez trudu może i początkujący gracz), a wydane dgl zwrócą się szybko. Rasa ma potencjał, kosi konkursy i wystawy dzięki prężnemu rozwojowi przez macierz. I nie ma, że ktoś jej mieć nie może i straci. Może. Ba, nawet dzięki temu zyska, zarobi. Teraz spójrzmy z drugiej strony. Ktoś za nas by to zrobił, ale nie miał by takiego zapału do klikania jak Lis czy, swego czasu, ja. Rasa najpewniej dalej stalaby w miejscu lub nieznacznie się ruszyła, jeśli zostałaby u kogoś innego. To dopiero byłoby smutne. Ale przecież kasa by się zgadzala z zadania. 
    Podtrzymuję zdanie i dodam, że jeśli kolejny komentarz będzie w tonie poprzednich (czyt. mierzenie działań moich, o których nie masz pojęcia, chęcią zarobku i oskarżaniem mnie o hipokryzję bez jakiegokolwiek rozeznania o mojej, od dawna dorosłej, osobie) to nawet nie będę się produkować z odpowiedzią. Pozdrawiam. 
  9. Sparkle polubił odpowiedź w temacie przez Danoneklimit wprowadzanych ras   
    Do członków też wypada się odnieść, ale skoro nawet nie wiesz z kim tworzysz pomysły i nawet Cię to nie interesuje - gratuluję obeznania w temacie i mówienia "za wszystkich". I chyba nie pomyslalyscie o nowych osobach, skoro ta jedna nieznana Ci osoba ma na koncie (aż sprawdziłam na prezentacji) trzy nowe rasy i cztery maści. Ups, chyba coś nie wyszło z tą "równością".
    Ale, skoro już mnie cytujesz, wyjaśnię co jest dla mnie bez sensu. Gra jest stworzona dla KAŻDEGO gracza, który w niej jest. KAŻDY ma równe szanse i KAZDY może robić co zechce. Jedni skupiają się na mieszancach, inni na rasach, część klika ranking, część dla siebie. I zabranianie komuś czegoś, bo "on już ma, to niech inni mają szansę" pozbawia innych tego, co mogliby osiągnąć (w życiu nie jest jak u Robin Hooda, który zabierał bogatym i dawał biednym). Bo dlaczego zabraniac innym stworzenia kolejnej rasy (której nikt nie tworzy), a gracz nie jest z tych co wyklika i zostawi dla siebie? Chyba lepiej jeśli ktoś weźmie się za rasę z własnej chęci i motywacji, a nie, bo "o rany, zostało mi tylko raz stworzyć rasę, zrobię ją na odwal się, bo widzę, że ktoś robi, a ja chcę kasę". Jak dla mnie to jest logiczne. 
    Plus dodam, że Kamina ma rację - kto chce mieć jakiś wpływ w grze, niech coś robi, spina tyłek. Zadanie nigdy nie było obowiązkowe, granie w pośpiechu też (sama rasę tworzyłam z INNYMI graczami DWA LATA i nikt w tym czasie jej nie zaczął tworzyć, więc w żaden sposób się nie spieszylam - gdyby było to przy wprowadzeniu zadania z rasą każdy by coś dostał, więc może czas pomyśleć o hodowaniu w kilka osób?), a argument "każdy chciałby zaliczyć chociażby dla dgl" jest, moim zdaniem, najsłabszy - jak ktoś chce, niech się zacznie starać, a nie liczy na łatwiznę pt. "bo inni już nie mogą tworzyć". 
    Podsumowując. Pomysł dalej jest bez sensu. 
  10. Sparkle polubił odpowiedź w temacie przez Danoneklimit wprowadzanych ras   
    I jednym z twórców tego "świetnego" pomysłu jest osoba, która co i rusz tworzy nowe rasy/maści. Co za hipokryzja.
    Sprzeciw. Pomysł bez sensu.
  11. Sparkle polubił odpowiedź w temacie przez DanonekOddawanie psów   
    A no widzisz. Mówisz "wystarczy spojrzeć na kilka kont", a ja pytam - to ile tych kont. Rzucasz danymi i chcesz na nich oprzeć swoje argumenty. Ale nawet nie zastanowisz się czy ci gracze o których mówisz, nie oddają psów. Znam graczy, którzy systematycznie wrzucają psy do schroniska, ale psów jest sporo, a pojedyncze pozbywanie się ich jest długotrwałe i męczące. Dlatego czasem prościej jest zebrać ileśtam psów w kilka kojcy i hurtowo pozbyć się ich u Admina. Ale przecież nadal mają dużo psów.  
    I nie. Przyznawanie racji moderatorom to nie podlizywanie się. W tym przypadku, rzekłabym, to umiejętność wyciągnięcia logicznych wniosków i stwierdzenia, że coś jest do tyłka.
    Kończę, jak i Kamina, tę bezsensowną dyskusję, bo do Ciebie i tak nic nie dociera mam wrażenie. I również poprę jej słowa (tak, skopiuję jej słowa, bo MOGĘ, jak to jej wytknęłaś) - trudno nie odnieść wrażenia, że każdy Twój pomysł wrzucasz bez poprzedniego pomyślenia dwa razy czy ma on sens, byle nabić sobie licznik postów. A potem dziwi Cię to, że ludzie je negują. A określanie innych osób jako żałosne, samemu nie prezentując zbyt wysokiej kultury osobistej, również pozostawia wiele do życzenia.
  12. Katsukiro polubił odpowiedź w temacie przez DanonekTylko dorosłe psy w encyklopedii ras   
    Można też wejść w spis kolorów rasy lub odświeżyć stronę. Dla mnie osobiście zbędny dodatek, w którymś momencie już się ogarnia które psy mają mniej więcej jaką budowę.
  13. Danonek polubił odpowiedź w temacie przez SzczypiorekWygląd psa, więcej opcji!   
    1. Byłby sens, jakby nie było zapowiedziane doggi v2. Tak to nie ma sensu, wszystko co nowe, będzie na tej wersji
    2. Do tego jest potrzebny grafik, nie da się ot tak wymyśleć, trzeba narysować i to na różne budowy, wariacje cechowe, kombimacje i tak dalej. Proste to nie jest. 
    3. Są niezliczone tematy na forum, w którym gracze proponowali, żeby wchodziła charcia, od dobrych kilku lat, wystarczy zerknąć. 
    4. Wybory są trochę bez sensu w grze, w której głównie rządzi losowość 
     
  14. Danonek polubił odpowiedź w temacie przez hodowlapieseuwOddawanie psów   
    No tutaj po prostu nie skomentuję, jak okropnie się zachowałam...
  15. Danonek polubił odpowiedź w temacie przez KaminaCharty   
    Żadne nowe cechy, takie jak budowa dla chartów itepe, nie pojawią się w starej wersji gry. Była o tym mowa już wielokrotnie. Trzeba się uzbroić w cierpliwość i czekać na nowe Doggi.
  16. Danonek polubił odpowiedź w temacie przez KaminaNowy punkt w regulaminie   
    "Adekwatność" ceny do "wartości" psa, to kwestia umowna. Pies który dla kogoś jest wart i 50 000 dgl, dla kogoś innego może być kompletnie bezwartościowy. Narzucanie jakieś dziwnej "poprawności" poprzez punkty w regulaminie i jeszcze potem zawalanie moderatorom skrzynek skargami, bo komuś się jednak zdaje, że taki a taki pies powinien być dorższy, lub tańszy... Kompletnie absurdalny i nietrafiony pomysł.
    Na marginesie... potwornie irytujacy jest Twój nawyk cytowania posta, na który odpowiadasz bezpośrednio. 
  17. Danonek polubił odpowiedź w temacie przez KaminaOddawanie psów   
    Bez sensu to jest argument o jakiejś motywacji. Zwłaszcza jeśli zakładasz w swojej propozycji żeby z tej "motywacji" wykluczyć tych, uu których są największe "magazyny" zbednych pikseli, czyli tych z najdłuższym stażem. Naprawdę, trudno się oprzeć wrażeniu, że po prostu frajde sprawia Ci nabijanie sobie licznika postów. Większość pomysłów, jakie tu wrzucarz nie nadaje się do wzięcia pod uwagę, a z każdą sensowna krytyką wojujesz z zapałem godnym lepszej sprawy. Gdybyś zamiast bezrefleksyjnie pakować w temat na forum każdą myśl jaka przyjdzie Ci do głowy, troszkę przemyślała co i jak, pewnie tych nietrafionych pomysłów byłoby mniej. No, ale byłoby też, co oczywiste, sporo mniej postów i mniej okazji do udowadniania swoich  "racji". I to chyba w tym tkwi główny problem. Pomysły na "usprawnienie" gry to taki produkt uboczny w produkowaniu nowych... pomysłów.
    Pozdrawiam, życzę też przy okazji miłej zabawy w grze, której brakuje przecież tak wiele do ideału
    Nie będę więcej się wypowiadać w Twoich tematach, bo to nie ma sensu.
  18. shantieq polubił odpowiedź w temacie przez DanonekDoświadczenie a charakter   
    Jestem na nie. W ogóle nie wiem czemu miałoby to służyć, nie wyjaśniłaś jaki miałoby to mieć cel prócz wyższego charakteru, co moim zdaniem nie powinno mieć miejsca. Doświadczenie a charakter to zupełnie niezależne od siebie twory obecnie i jestem za tym aby tak pozostało.
  19. Danonek polubił odpowiedź w temacie przez KaminaBlokowanie graczy   
    Można zablokować natrętną osobę wrzucając ją na "czarną listę" która jest w opcjach skrzynki pocztowej. Nie będzie mogła do Ciebie pisać żadnych wiadomości. Psa od nas też nie kupi, chyba że capnie coś co się wrzuciło na giełdę. Całkowite zablokowanie sprzedaży wybranej osobie (opcja 1)nie jest ani możliwe, ani potrzebne.
    Nie wyobrażam sobie sprzedwania czegokolwiek, gdyby każda sprzedaż wymagała przyklepania przeze mnie (opcja 2). Osoby przez nas zablokowana nie może nic  poprosić, a tym samym niiczego jej imiennie nie sprzedam. Natomiast co się stanie i kto kupi psa wrzuconego na wolny rynek zupełnie nie ma znaczenia.  Jeśli wybieram taką opcję zbytu nie interesuje mnie kto kupi. A jeśli ma się aż tak wielkiego (wybacz, ale dodam, że dziecinnego) focha, że się nie chce żeby nawet tą drogą ktoś coś od nas nabył, to albo nie sprzedajemy nic i nikomu, albo sprzedajemy wyłącznie przez opcję sprzedaży rezerwowanej.
    Proste, jasne i nie ma sensu dodatkowo procesu sprzedaży komplikować niepotrzebnymi opcjami.
  20. Danonek polubił odpowiedź w temacie przez KaminaDoświadczenie a charakter   
    Zgadzam się z Danonkiem. Doświadczenie i charakter, to dwie różne rzeczy. Charakter się dziedziczy, doświadczenie się zdobywa. Co za tym idzie, każdy musi sobie na swoje zapracować a nie dostać je w spadku. Tu nawet nie ma co zbyt wiele tłumaczyć, czy wyjaśniać, ale spróbuję. Nie przychodzisz na świat z umiejętnością czytania, bo mama i tato umieją to robić. Musisz się tego sama dla siebie nauczyć, ale dziedziczysz po rodzicach kolor oczu, włosów i w jakimś stopniu cechy osobowości. Nie dziedziczysz wiedzy, którą oni nabyli. A w grze to doświadczenie to właśnie taki rodzaj "wiedzy".
  21. Danonek polubił odpowiedź w temacie przez WukiWymóg dbania o psy   
    Akurat tego ze szczeniakami nie sprawdzałam, ale jeśli tak, to super xD
    Faktycznie, ze szkoleniem byłby największy problem, zwłaszcza przy psach, którym idzie to po 3-4%. Teoretycznie można by zmniejszyć "koszt" szkolenia w innych potrzebach (w sensie, żeby wolniej spadał spacer itd.), ale nie wiem czy to by wtedy spełniało swoją funkcję. Równie dobrze mogłoby się okazać ułatwieniem i zamiast psa z 0 spaceru, byłby niewielkim kosztem pies z 50.
    Jeśli bierzemy cechy negatywne, to fakt, byłby skomplikowany xD Ale minusy do charakteru już są, myślę, że zwiększenie ich ilości nie byłoby dużym problemem. Pytanie tylko - jak, bo wprowadzanie algorytmu, który kontroluje opiekę nad psem, to już jest kłopot. Mógłby być minus do charakteru przy chorobie psa, a choroba wyskakująca przy niskiej wartości statystyki, ale tu znowu wracamy do tresury... xD
  22. Danonek polubił odpowiedź w temacie przez TasakIlość szczeniąt   
    No właśnie nie jest tak, że im więcej psów tym więcej zarobku. To ty nie czytasz tego, co my piszemy. Im więcej psów tym mniejszy zarobek, gdyż psy nie schodzą, gracze nie chcą ich kupować, bo mają swoje. Kupowanie za minimalną jest normalne? No nie koniecznie. To po prostu zaniżanie rynku i strata dla hodowców, którzy cały czas pracują nad rasami. 
    W takim rozumowaniu płodność, która miałaby wpływać na ilość szczeniąt w miocie jest niepotrzebna i tak samo potrzebne byłoby tutaj szczęście, jak w obecnej sytuacji. 
     
  23. Danonek polubił odpowiedź w temacie przez TasakIlość szczeniąt   
    Szczerze mówiąc to zadanie powinno zostać zmienione na takie, które rzeczywiście odzwierciedla wiedzę i doświadczenie gracza, a nie jego szczęście. Oprócz tego obecny system miotów został zmieniony lata temu, kiedy było za dużo psów na doggi, przez co rynek stał w miejscu. Gdy wprowadzi się zmianę, gdzie wielkość miotu zależałaby od płodności psów to mielibyśmy powtórkę z rozrywki. Nie oszukujmy się, duża część graczy zaczęłaby co prawda bardziej dbać o swoje psy, aby miały większą płodność (i pewnie zastrzyki chodziłyby częściej w ruch, co przynajmniej byłoby pozytywne dla właściciela gry), co doprowadziłoby do większej ilości szczeniaków i znowu problemy z rynkiem. 
  24. Danonek polubił odpowiedź w temacie przez KaminaDomowe schronisko   
    Większa ilość funkcji o ile wnoszą coś do samej gry, owszem. Ale funkcje służące ogarnianiu schronisk, które jak pisałam wcześniej, są przede wszystkim magazynami śmieci, nie wnoszą do niej niczego konstruktywnego. Schroniska nie są hodowlami, a gra ma się skupiać na hodowli.
    Nie ma potrzeby dopisywania "wg mnie". Informacja "wg kogo" byłaby potrzebna, gdybym podpierała się czyjąś opinią. Będąc autorką posta wyrażam w nim swoje zdanie i nie muszę tego precyzować. I jeśli ktoś ma z tym problem to jego problem.  
  25. hodowlapieseuw polubił odpowiedź w temacie przez DanonekBan za zaniżanie   
    Przepraszam, no ale nie. Jak sobie wyobrażasz banowanie nowych graczy, kilkudniowych, którzy o grze za wiele nie wiedzą i wystawiają psy za niskie ceny, bo tak widzą w grze, chcą zarobić? Na jakiej podstawie będziesz uznawać, ze ta cena to już jest za niska? Na podstawie charakteru? Charakter może być wysoki, a pies nienadający się do niczego, bo ma beznadziejny rozkład charakteru. Pies mający ponad 1000 pkt może nie wygrać ani jednego konkursu, a pies z charakterem niewiele wyższym niż 300 zdobywać rozety. Bo ma lepszy rozkład charakteru. Musiałby być specjalny algorytm, który wyceniałby wartość minimalną psa, a to pewnie kupa roboty w kodowaniu. Bo oprócz charakteru pewnie trzeba by uwzględnić rasę, maść, powszechność, i tak dalej, i tak dalej.
    Poza tym, ban? Uważam, ze to przeginka. Bany są dawane z wyraźnych powodów i nie są nimi tak błahe rzeczy jak niska cena psa. Gdyby tak było, każdy czuły strach przed wystawieniem psa na giełdę, żeby tylko cena nie była za niska i nie dostał kary. Prędzej ludzie odeszliby z gry i nie polecali jej, gdyby coś takiego miało miejsce. Tak na logikę. 
    Nie, nie, i jeszcze raz nie! 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Przeglądając tą stronę akceptujesz naszą politykę prywatności. Przeczytaj więcej: Polityka prywatności