Mikannde Napisano 13 Kwiecień 2016 Zgłoszenie Share Napisano 13 Kwiecień 2016 Tytuł tematu mówi wszystko. Pytałam kilku graczy o najlepszy zestaw statystyk do expa. Niestety, nie pomogło mi to - każdy z nich podpowiadał mi inne rozstawienie statystyk. Jako, że nie chciałam im się więcej narzucać, postanowiłam zapytać tutaj. A więc. Jakie są wady i zalety rozstawień takich jak: siła+zręka, siła+zręka+wit oraz siła+zręka+odparcie (widziałam to w którymś z poradników o ile dobrze pamiętam)? Czy pominęłam któreś z rozstawień? Jak wy dodajecie statystyki waszym pokemonom? Czy macie jakieś dodatkowe porady, które przydadzą się graczom z problemem podobnym do mojego? Odnośnik do komentarza
Parlaxi Napisano 13 Kwiecień 2016 Zgłoszenie Share Napisano 13 Kwiecień 2016 Szkół rozdawania atrybutów jest kilka, z kolei sama rozdaję "na wyczucie" Zdecydowana większość zależy od tego, jak zamierzasz grać: PvE czy PvP. Ja gram PvE, więc staram się dopasowywać statystyki pod pokemony w danej lokacji. W większości pokrywają się, są jednak małe wyjątki - wtedy trzeba wbić te kilka poziomów więcej Musisz pamiętać o kilku sprawach:1. Musisz móc trafić w przeciwnika. Więc trzeba dać punkty w zręczność. Najlepiej jest dawać po 5/10 i sprawdzać na 2-3 czy nawet 5 pokemonach, czy trafiasz. Jak nie = masz za mało i trzeba dodać2. Jak już trafiasz, przydałoby się zadawać jakieś obrażenia Tu Gracze różnie rozdają punkty - jedni pakują wszystko w siłę, by pokonywać pokemona "na hita", drudzy pakują w siłę tyle, by zabrać przeciwnikowi ponad połowę hp pierwszym strzałem, inni - skupiają się bardziej na innych statystykach i starają się zadawać przeciwnikowi więcej punktów obrażeń, niż sami otrzymują.3. Życie. w zależności od tego, którą drogę przy sile wybierasz, zostaje Ci inna ilość punktów do rozdania w inne statystyki. Im więcej w siłę i zręczność, tym mniej punktów masz na HP.4. Od pewnego poziomu pozostałe, "mniej popularne" statystyki stają się bardzo ważne (by nie rzec - kluczowe) Zależne to jest od poziomu pokemona, rodzaju pokemona i lokacji, w której expisz.Pamiętaj: statystyki można rozdać ponownie, używając kamienia runicznego. Można też przemęczyć się przez poziom czy dwa i dodać punkty z nowych poziomów tam, gdzie się niedomaga. Można też expić kilka pokemonów, każdemu inaczej ustawiając statystyki i ostatecznie przenieść najbardziej obiecujący zestaw na innego pokemona za pomocą transmonu (Uwaga, Transmon nie działa na pokemony shiny.)Większość Graczy uczy się na zasadzie prób i błędów - im więcej spróbujesz, tym więcej się dowiesz Przynajmniej 90% pokemonów, jakie posiadam, expiłam sama od 1lv - troszkę tego było Powodzenia Odnośnik do komentarza
Mikannde Napisano 14 Kwiecień 2016 Autor Zgłoszenie Share Napisano 14 Kwiecień 2016 4. Od pewnego poziomu pozostałe, "mniej popularne" statystyki stają się bardzo ważne (by nie rzec - kluczowe) Zależne to jest od poziomu pokemona, rodzaju pokemona i lokacji, w której expisz. Załóżmy, że chciałabym pokonywać dzikie pokemony z 1-2k hp na jak najniższym poziomie Dialgi oraz jakiegokolwiek shiny (nie bierzmy tutaj pod uwagę bonusów oraz typów). Lepiej wyjdę na dodawaniu w samą siłę i zrękę, czy powinnam wziąć pod uwagę "mniej popularne" statystyki? Odnośnik do komentarza
Parlaxi Napisano 14 Kwiecień 2016 Zgłoszenie Share Napisano 14 Kwiecień 2016 Wszystko zależy od tego, co będziesz chciała uzyskać Przykładowo, jeśli będziesz chciała mniej obrywać - obrona może być kluczowa, jeśli zaś wyjdzie na to, że wrzucając ten 1-2 poziomy w atak będziesz dawała rade przy obecnym ułożeniu statystyk - siła. Wszystko zależy od tego, jak przebiega dana walka z konkretnym typem pokemona. Odnośnik do komentarza
LadyJoan Napisano 14 Kwiecień 2016 Zgłoszenie Share Napisano 14 Kwiecień 2016 Ja od siebie dorzucę tylko, dlaczego w moim odczuciu zestaw "siła+zręka+odparcie" nie ma prawa bytu Poprawcie mnie, jeśli się mylę, ale odparcie zmniejsza ilość otrzymywanych obrażeń. Tylko że bez witalności w tym zestawieniu, byłoby jej potrzeba napraaaaawdę DUŻO, żeby zmniejszyć atak przeciwnika tak, żeby zadawał poniżej 70 punktów obrażeń Odparcie to dodatek do zestawu siła+zręczność+witalność - może być więcej, ale na pewno nie mniej rozwijanych statystyk. (A mówiłam Abi, że potwornie chaotycznie napisała tę część poradnika i niewiele można z tego fragmentu zrozumieć) Odnośnik do komentarza
Parlaxi Napisano 14 Kwiecień 2016 Zgłoszenie Share Napisano 14 Kwiecień 2016 Lady - ale ja nie mówię o dążeniu do zera Jedynie o niewielkim zmniejszeniu zarywanych obrażeń, by móc pokonać Załóżmy, że masz 920hp, z kolei przeciwnik bije podwójnym, z którego ciosy zaczynają się od 940. W tym przypadku można albo wbić watak te kilka poziomów i czekac na pojedynczy, albo wbić w obronę i wtedy czekać na pojedynczy Odnośnik do komentarza
LadyJoan Napisano 14 Kwiecień 2016 Zgłoszenie Share Napisano 14 Kwiecień 2016 Ja tak apropos pierwszego posta, drobne sprostowanie do schematów rozdawania statystyk podanych przez Mikannde Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi