Tsunada Napisano 2 Maj 2017 Zgłoszenie Share Napisano 2 Maj 2017 A ja żadnej umowy nie podpisywałam, po drugie nikt mi pasów nie przekazywał, po trzecie "Powód blokady jest identyczny dla każdego multikonta" JA NIE MIAŁAM MULTIKONTA i prosze o rozmowe zamiast ciągłego banowania. Poza tym chyba widać, że nie piszemy z tego samo ip skoro przed chwila zbanowano mojego chlopaka a ja nadal moge pisać, mruczek pyta dlaczego jego konto nie jest usunięte skoro o to prosił, wydaje mi sie ze macie taki obowiązek. Odnośnik do komentarza
Administrator Napisano 2 Maj 2017 Zgłoszenie Share Napisano 2 Maj 2017 Żadne z kont nie otrzymało blokady na IP, bo jak widać - można zakładać kolejne. Blokada nie zostanie zdjęta, a spamem z pewnością tego nie zmienisz. Powody zostały wskazane. Radzę je zrozumieć, bo spam na forum staje się odrobinę irytujący i na pewno nie przyspieszysz nim powrotu do gry - co najwyżej, znacząco opóźnisz. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi