Adelka Napisano 17 Grudzień 2017 Zgłoszenie Share Napisano 17 Grudzień 2017 Czy za każdym razem muszę pisać nowy temat, czytałem regulamin i rozumiem zasady. Ale piszę wyraźnie że mam dwie córki i grają w grę na jednym komputerze. Więc zapis w regulaminie brzmi: "1.1. Zabrania się posiadania przez jedną osobę wielu kont w grze. Na jednym komputerze może grać kilka osób pod warunkiem nie przeprowadzania transakcji pomiędzy takimi kontami (np. kupna / sprzedaży)" I bardzo zrozumiały jest punkt "1.6. Administracja zostawia sobie prawo do stałego zablokowania konta gracza bez podania przyczyny." Wynika z tego że gracz nie ma żadnego prawa i dzieci które mają ochotę pograć w grę nie mogą bo nie mają dostępu do dwóch IP. I dziękuję za podanie adresu - nie omieszkam wystosować odpowiednich uwag. A w tym momencie żądam udokumentowania przyczyny zablokowania konta w celu zweryfikowania wersji córek i państwa, proszę o wysłanie informacji na podany adres e-mail we wcześniejszym poście. Celem dalszej konwersacji miło by było nie blokować możliwości odpisania. Odnośnik do komentarza
Administrator Napisano 17 Grudzień 2017 Zgłoszenie Share Napisano 17 Grudzień 2017 Jak już informowałem - blokada nie zostanie skrócona. Jedyną drogą odwołania jest w takim przypadku reklamacja z uwzględnieniem adresu zamieszczonego w regulaminie gry. Kolejne tematy będą blokowane bez odpowiedzi. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi