Skocz do zawartości
Centrum gier Lion Project

Różne statystyki pokemonów


Bezuzytecznik

Rożne statystyki pokemonów   

2 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jesteś za wprowadzeniem pomysłu?



Rekomendowane odpowiedzi

Nazwa propozycji : Różne statystyki pokemonów

Cel : Zróżnicowanie pokemonów

Uzasadnienie przydatności pomysłu : Moim zdaniem fajnie byłoby gdyby każdy pokemon miał różną moc , np. obecnie  Mew (unikalny pokemon) jest tak samo silny jak rattata.. Mój pomysł można zrealizować na dwa sposoby. 1 sposób : Każdemu pokemonowi wzrastają 3 głowne statystyki po zdobyciu poziomu , lecz Mew (unikalny pokemon) zdobywa np 4 siły , 3 wytrzymałość , 3 zręczność , a rattata zdobywa np. 3 siły , 3 wytrzymałość , 2 zręczność.... 2 sposób : Gdy rozdajemy statystyki np. dla Mew , dając jeden pkt siły , zdobywa on powiedzmy 4 ataku , a dając pkt siły dla ratata , zdobywa on 3 ataku.

Plusy :

-Zróżnicowanie pokemonów

-Walka nie polegała by na losowości , a sile pokemona

-Unikalny pokemon byłby silniejszy od zwykłego

-W pvp nie wygrywałby zawsze gracz atakujący , z powodu pierwszego ataku .

 

Minusy :

W przypadku 1 sposobu nie będzie możliwości rozdawania statystyk

 

Odnośnik do komentarza

-Walka nie polegała by na losowości , a sile pokemona

-Unikalny pokemon byłby silniejszy od zwykłego

-W pvp nie wygrywałby zawsze gracz atakujący , z powodu pierwszego ataku .

 

Kłóciłbym się. Jestem jednym z tych, którzy często w obronie wygrywają. Unikalność twojego pokemona, może leżeć w pomysłowości od tego jak mu rozdasz statystyki. Losowość jest, to prawda, ale da się ją odpowiednio przewidzieć w 90% przypadkach

Odnośnik do komentarza

 

-Unikalny pokemon byłby silniejszy od zwykłego

 

Dlaczego gracz posiadający swojego ulubionego pokemona, ale na przykład o mniejszej unikalności (pierwsza ewolucja dowolnej postaci) ma być poszkodowany w pojedynkach z innymi?

Aktualnie bonus otrzymują legendarne pokemony bądź stworzenia, których jest mało na serwerze.

 

 

-Walka nie polegała by na losowości , a sile pokemona

 

Siła jest jedną z wielu statystyk. Możesz zarówno stworzyć pokemona pod PVP jak i PVE.

 

 

-W pvp nie wygrywałby zawsze gracz atakujący , z powodu pierwszego ataku .

 

jw.

 

Ponadto proponowana przez Ciebie zmiana zaburzyłaby mechanikę gry jednocześnie zwiększając wartość wyłącznie Pokemonów o wysokiej unikalności. To gra MMO, nie symulator trenera pokemon w skali 1:1.

Odnośnik do komentarza

A dlaczego unikalny pokemon (trudny do zdobycia) ma być równy pokemonowi zwykłemu ( łatwy do zdobycia) ?

 

Nie chodziło mi o siłe jako statystyke , tylko ogólną siłę pokemona :)

 

Przepraszam bardzo ale pokemon unikalny jednak jest unikalny i jego cena powinna wzrastać :) Po za tym każdy pokemon miałby inną cenę ze względu na różne statystyki , jednemu wzrośnie cena , drugiemu spadnie , np pokemon który zdobywa za jeden punkt siły 3 ataku , będzie kosztował więcej niż pokemon któremu rośnie za jeden punkt siły 2 ataku :)

 

Chodzi mi o to żeby pokemony były różne , nie tylko pod względem wyglądu :)

 

Przykład dwóch pokemonów :

 

charmander (ognisty)

1 pkt siły - 3 ataku

1 pkt odparcia - 1 obrony

1 pkt wytrzymałości - 2 hp

i tak dalej ..

 

rhyhorn (kamienny)

1pkt siły - 2 ataku

1 pkt odparcia - 2 obrony

1 pkt wytrzymałości 3 hp

 

Chodzi głownie o to , aby kamienny pokemon był wytrzymalszy od np. ognistego który bazowałby na ataku :)

 

Oczywiście to tylko przykład , można to inaczej zbalansować .

Odnośnik do komentarza

A dlaczego unikalny pokemon (trudny do zdobycia) ma być równy pokemonowi zwykłemu ( łatwy do zdobycia) ?

 

Nie chodziło mi o siłe jako statystyke , tylko ogólną siłę pokemona :)

 

Przepraszam bardzo ale pokemon unikalny jednak jest unikalny i jego cena powinna wzrastać :) Po za tym każdy pokemon miałby inną cenę ze względu na różne statystyki , jednemu wzrośnie cena , drugiemu spadnie , np pokemon który zdobywa za jeden punkt siły 3 ataku , będzie kosztował więcej niż pokemon któremu rośnie za jeden punkt siły 2 ataku :)

 

Chodzi mi o to żeby pokemony były różne , nie tylko pod względem wyglądu :)

 

Przykład dwóch pokemonów :

 

charmander (ognisty)

1 pkt siły - 3 ataku

1 pkt odparcia - 1 obrony

1 pkt wytrzymałości - 2 hp

i tak dalej ..

 

rhyhorn (kamienny)

1pkt siły - 2 ataku

1 pkt odparcia - 2 obrony

1 pkt wytrzymałości 3 hp

 

Chodzi głownie o to , aby kamienny pokemon był wytrzymalszy od np. ognistego który bazowałby na ataku :)

 

Oczywiście to tylko przykład , można to inaczej zbalansować .

Ale wiesz jaka by potem między nimi przepaść powstała? Na początku może i fajnie by to wyglądało bo liczby małe, ale z wyższym lvl, sam byś przeklinał dzień, w którym taki pomysł dałeś

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Przeglądając tą stronę akceptujesz naszą politykę prywatności. Przeczytaj więcej: Polityka prywatności