Dastard Napisano 1 Sierpień 2014 Zgłoszenie Share Napisano 1 Sierpień 2014 W regulaminie jest podpunkt, że 14 dni nieobecności może skutkować kasacją konta. I tutaj jest pewien problem. Co niektórzy mogą jechać na wakacje, urlopy, itd. które trwają czasami dłużej niż 14 dni i nie ma możliwości zalogowania się. Czy nie można w profilu zrobić opcji "urlop" czy coś takiego?Lub po prostu przedłużyć kasacje konta po miesiącu(a dla KONT PREMIUM brak kasacji kont nawet i po roku, o ile dalej to PREMIUM jest aktywne...[chyba jednak konto premium do czegoś zobowiązuje? Bo jest to tak jakby wykupić członkostwo w jakimś klubie, a po tygodniu by Cię wyrzucono za nic...]). Może warto nad tym pomyśleć? Odnośnik do komentarza
Mijj Napisano 1 Sierpień 2014 Zgłoszenie Share Napisano 1 Sierpień 2014 Nom. Bo Fallen jest na wakacjach Odnośnik do komentarza
Tallana Napisano 1 Sierpień 2014 Zgłoszenie Share Napisano 1 Sierpień 2014 Jest napisane: 1.9. Administracja ma prawo usunąć konto gracza po okresie 14 dniowej nieaktywności. A nie: 1.9. Konto gracza po okresie 14 dniowej nieaktywności zostanie usunięte. Wystarczy zgłosić adminowi urlop. Można zrobić do tego jakiś formularz. Odnośnik do komentarza
Dastard Napisano 1 Sierpień 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 1 Sierpień 2014 No dlatego wspomniałem o "Czy nie można w profilu zrobić opcji "urlop" czy coś takiego?" Bechu (Ktokolwiek) ma usunięte konto, bo nie miał dostępu do neta. Teraz Fallen... Odnośnik do komentarza
Administrator Napisano 3 Sierpień 2014 Zgłoszenie Share Napisano 3 Sierpień 2014 Konta z nieaktywnością większą niż 20 dni zostały usunięte z gry. Wątpię, by taka sytuacja miała miejsce często - to zwykłe czyszczenie bazy danych, łącznie zostało skasowanych ponad 70 000 postaci, pokemonów, przedmiotów. Odnośnik do komentarza
Dastard Napisano 3 Sierpień 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 3 Sierpień 2014 No tak Adminie, ale może by tak zrobić opcję URLOP?Przykładowo gracz Ktokolwiek miał problem z internetem i usunięto mu konto, a grał, był aktywny.. Odnośnik do komentarza
Administrator Napisano 3 Sierpień 2014 Zgłoszenie Share Napisano 3 Sierpień 2014 Aktualnie nie ma takich planów. Odnośnik do komentarza
Tallana Napisano 4 Sierpień 2014 Zgłoszenie Share Napisano 4 Sierpień 2014 Hurra, skasowało mi DayCare... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi