Skocz do zawartości
Centrum gier Lion Project

Depozyt dla przedmiotów


Mikannde

  

11 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes za wprowadzeniem pomysłu?

    • Tak
      8
    • Nie
      3


Rekomendowane odpowiedzi

Działałoby to na podobnej zasadzie jak depozyt na złoto. Wielu graczy, w tym ja, wydało kilka złotych, aby kupić unikatowe przedmioty i jednocześnie wesprzeć PokeGrę. Niestety, od kontynuowania tego odrzuca mnie fakt, że mogę stracić w pvp przedmioty takie jak shinyball, masterball czy klepsydra. Nie podoba mi się argument: "to sposób na zarobek dla wielu graczy", ponieważ w tym samym momencie drugi gracz traci to, na co wydał pewną sumę lub ciężko pracował, aby ten jeden shinyball mu wypadł.

 

Jeśli Administrator nie może usunąć opcji, która pozwala przedmiotom na wypadanie z pvp, proponuję dodać nieduży depozyt dla bardziej wartościowych skarbów. Byłby on nieduży - ulepszenie możliwe byłoby do 4 lub 5 miejsc.

 

Większość plusów zawarłam wyżej - gracze będą chętniej wspierać serwer, a wymuszone pvp i odgórne decydowanie, co z ich przedmiotami się stanie, nie będzie ich dłużej frustrować. Minusy? Jest nim jednocześnie jeden z plusów - mniej rzadkich oraz cennych przedmiotów wypadających z pokonanych graczy, co oznacza mniejszy zarobek z pvp.

 

 

Odnośnik do komentarza

Podczas "zbijania odwagi" możesz również stracić przedmioty.

Tutaj nie chodzi o to, że istnieje pvp, w którym można stracić przedmioty - jest to elementem w wielu grach online. Chodzi mi o to, że nie dość, że pvp jest wymuszone to jeszcze masz szansę stracić w nim najróżniejsze przedmioty - od bezwartościowych miksturek +1, przez przedmioty do wyzwań, shinyballe aż po klepsydry oraz inne przedmioty zakupione za prawdziwe złotówki. Celem mojego pomysłu jest zapewnienie graczom minimalnej ochrony ich bardziej wartościowego ekwipunku. Nie zmniejszy to ilości przeciwników, w przeciwieństwie do tzw. "zbijania odwagi" aby chronić swoje przedmioty, tracąc szansę na dostanie się na listę "odważnych dnia" oraz zarobienie kilku arcanów, kilka tysięcy doświadczenia oraz zdobycie ładnych cyferek (zdążyłam się już przekonać, że wielu graczom na tym zależy).

 

Popularne wyjścia nie są zawsze tymi najlepszymi. Dlaczego wolisz utrudniać sobie i innym graczom życie, nazywając tę propozycję "błahostką niewartą czasu Administratora"? Czy nie chodzi o to, aby zadowolić jak największą ilość graczy?

Odnośnik do komentarza

Dzięki takiej zmianie, w końcu można byłoby bez stresu korzystać z fajnej funkcji gry jaką jest PVP. Wiadomo, że głównym założeniem gry jest robienie wyzwań ale fajnie byłoby pokazać inny graczom, że mój pokemon jest lepszych od innych. 
Administrator właśnie wprowadził ranking sojuszy co oznacza, że rozwija gra pod wieloma kierunkami, więc może uzna że warto trochę popracować i sprawić żeby większa ilość graczy mogła uczestniczyć w rankingu odważnych dnia. Jak dla mnie ranking "odważni dnia" teraz trochę mija się z celem gdy nagrodą jest 15 arcanów, a poprzez PVP można stracić dużo, dużo więcej.

Odnośnik do komentarza

Póki co, proponuję Ci bardziej wartościowe przedmioty wystawiać na aukcji ze znacznie zawyżonymi cenami - mniejsze ryzyko utraty danego przedmiotu lub na czas, gdy się nie expi, zmienić pokemona na 1l (sama korzystałam z obu rozwiązań dość długo, nie powiem, by nie było męczące, ale trzeba było zaradzić coś w czasach, gdy miałam rozdawać nagrody za konkursy ;)

 

Pomysł ciekawy, nie jest to jednak 5 linijek kodu.. :( Tylko Administrator jest w stanie ocenić, czy i w jakim stopniu jest to wykonalne ;)

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Przeglądając tą stronę akceptujesz naszą politykę prywatności. Przeczytaj więcej: Polityka prywatności