Skocz do zawartości
Centrum gier Lion Project

Konto Premium


Istar

Czy jesteś za wprowadzeniem pomysłu?  

9 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jesteś za wprowadzeniem pomysłu?

    • Tak
      3
    • Nie
      6


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.
Chciałbym zaprezentować wam mój pomysł dotyczący Konta Premium.
Więc tak co by się zyskiwało kupując KP:
- 20% więcej doświadczenia z dzikich stworzeń
- Zmęczenie będzie wzrastać 5x wolniej
- Oczekiwanie na kolejną walkę z dzikim potworem wynosi 1 sec
- Pozwoli dojrzeć 6 stworzeń w danym obszarze
- 5% więcej szans na złapanie stworzenia.
- 1/3 więcej szans na zgadnięcie u Torina.
- Brak reklam.
- 50% szans na trafienie pokemona w skrzynce stworzeń.
- Możesz wystawić jednocześnie 10 stworzeń na aukcje.
- Gdy konto premium jest aktywne, konto nie zostanie usunięte ze względu na nieaktywność.

Oczywiście w związku z poszerzeniem funkcji KP oczywiście wzrosłaby cena. Mój proponowany cennik:

1 dzień konta premium  = 36 arcanów    
7 dni konta premium = 150 arcanów
30 dni konta premium = 480 arcanów
120 dni konta premium = 1500 arcanów

Jakie widzę plusy wprowadzenia w sumie 4 funkcji do KP, mianowicie dla graczy oczywiście dłuższy czas grania i spędzania go w świecie pokegry. A dla Administratora oczywiście większy przychód z gry co przełoży się na wsparcie utrzymania serwerów. 

Odnośnik do komentarza

To ja się przyczepię/poproszę o rozwinięcie/wyjaśnienie paru punktów:

- zmęczenie będzie wzrastać 5x wolniej - w sensie, że będzie 500 zmęczenia, a nie tylko 100? Czy tam każda walka będzie dawała 0.2 zamiast 1, na jedno wychodzi. Chcę mieć pewność, że dobrze zrozumiałam.

- Oczekiwanie na kolejną walkę 1sec - tyle wynosi z aktywną klepsydrą, jeśli się pokaże odliczanie (a to się zdarza). Wieczna klepa dla wszystkich z premium, yay

(5% i dalej to skopiowane z obecnego opisu, tak tylko wspomnę, gdyby ktoś chciał komentować)

W związku z powyższym (mówię o "klepsydrze") - absolutnie przestałoby się opłacać kupno klepsydry. Kosztuje 125 arcanów za 24h, a tu za niewiele więcej można by mieć ją na tydzień ;)

___________

KP nigdy nie miało zmieniać tej gry w P2W (Pay to Win), a powyższymi propozycjami właśnie to chciałbyś zrobić. Tak że ten, wątpię czy propozycja w ogóle zostanie rozważona, kiedy jedyną sensowną jej częścią jest ewentualnie bonus do doświadczenia :)

Odnośnik do komentarza

Ja jestem na nie. Dlaczego?

- Oczekiwanie na kolejną walkę z dzikim potworem wynosi 1 sec


Od tego by nie czekać masz klepsydry oraz niebieskie jagody. Oba przedmioty staną się trochę... zbędne, jeśli to byłoby wprowadzone.

 

- 20% więcej doświadczenia z dzikich stworzeń

Bo +5% z odznaki, +40%(?) z kolekcji to za mało? Że już nie wspomnę o  pdx1.5, pdx2, czarnych jagodach, czerwonych jagodach oraz systemowych (i od Admina) bonusach. Ja rozumiem, że każdy chciałby mieć tysiączny lvl w godzinę, ale bez przesady... Zbyt łatwa gra, to nudna gra...

 

Zmęczenie będzie wzrastać 5x wolniej

I wtedy cukierki, przekąski, proszki, fioletowe jagody oraz inne przedmioty na zmęczenie stają się zbędne i bezwartościowe... Pada w tym momencie zarówno ekonomia w grze jak i ilość kupowanych arcan drastycznie się zmniejsza.

 

- Pozwoli dojrzeć 6 stworzeń w danym obszarze

A co za różnica czy widzisz 6, czy 3? Poza tym, jeśli chce się widzieć więcej niż 3 stworzenia, to kupuje się lupę i nie ma problemu...

 

dla Administratora oczywiście większy przychód z gry co przełoży się na wsparcie utrzymania serwerów. 

Nie powiedziałbym, bo wtedy nikt nie kupowałby proszków, klepsydr oraz lup za arcany. Chyba każdy by wolał wydać 1500 arcan raz na kilka miesięcy niż z taką samą kwotę kupić tylko np. 9 proszków.

 

KP nigdy nie miało zmieniać tej gry w P2W (Pay to Win)

No to chyba niepotrzebnie wprowadzono proszki, klepki oraz LS, bo to jednak jest trochę P2W :)

 

Podsumowując propozycję:
Ja tu więcej widzę negatywnych skutków wprowadzenia takich zmian niż pozytywnych. Skutki zmian pisałem obok konkretnej zmiany, a jeśli nadal coś byłby niejasne, to chętnie rozwinę wypowiedź. Ogólnie rzecz biorąc spowodowałoby to tyle, że gra już w ogóle byłaby P2W, a premka byłaby znacznie zbyt silna.

Odnośnik do komentarza
  • 3 weeks later...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Przeglądając tą stronę akceptujesz naszą politykę prywatności. Przeczytaj więcej: Polityka prywatności