KamykDD Napisano 21 Lipiec 2016 Zgłoszenie Share Napisano 21 Lipiec 2016 Witam Jak wiemy, do każdego pokemona przydzielamy pkt. do statystyk. Każda jest opisana zrozumiale. Według tego opisu i tego co zdołałem wyczytać od doświadczonych graczy - przydzielam zdobyte przez lvl pkt. dla mojego pupila. Mam jednak jedno pytanie mimo tego. Od czego zależy regeneracja życia podczas walki [pomijając potiony]? ------------------- Siła- Siła powoduje, że wzrasta atak. Odparcie - Odparcie determinuje wartość obrony oraz zwiększa odporność. Witalność - Witalność zwiększa ilość maksymalnego życia oraz posiada wpływ na obronę. Zręczność - To dzięki zręczności znacznie zwiększa się wartość uników oraz celności. Szybkość - Szybkość powoduje wzrost siły odpowiedzialnej za częstotliwość zadawania podwójnych ciosów, zmniejsza szybkość przeciwnika oraz ma wpływ na wartość uników. Odporność - Odporność odpowiada za ustanowienie mocy odporności na przewage stworzeń o typie przeciwnym do typu twojego towarzysza. Odporność spada co poziom. ------------------- Wg. opisu, na początku wykluczyłem Siłę, Zręczność, Szybkość i Odporność. Odnośnik do komentarza
LadyJoan Napisano 21 Lipiec 2016 Zgłoszenie Share Napisano 21 Lipiec 2016 Regeneracja życia podczas walki? Nie jestem do końca pewna, o co Ci chodzi. Dla typu roślinnego:1 | Shiny Butterfree uleczył się. Wartość życia wzrosła o 6 punktów. "Każde ze stworzeń trawiastych może odzyskać punkty życia w walce. Zyskuje ono wtedy od 1 do 10 punktów swojego życia. Leczenie może powtarzać się w jednej walce wielokrotnie." Tu szczerze mówiąc nie mam pojęcia, od czego zależy wartość, o jaką wzrasta ilość życia. ________________ Normalne leczenie się w walkach: 2 | Sunflora przywrócił sobie 682 punktów życia. To zależy wyłącznie od ilości życia pokemona i użytej przez niego mikstury. Powiedzmy, że pokemon - dla łatwego rachunku - ma 1000HP. Mikstura +1 - Ta mikstura podczas walki uzupełnia 40% punktów zycia. -> uleczy 400HP Mikstura +2 - Ta mikstura podczas walki uzupełnia 50% punktów zycia. -> uleczy 500HP Mikstura +3 - Ta mikstura podczas walki uzupełnia 70% punktów zycia. -> uleczy 700HP Mikstura +4 - Ta mikstura podczas walki uzupełnia 80% punktów zycia. -> uleczy 800HP Na podstawie własnej obserwacji: Pokemon leczy się generalnie w sytuacji, kiedy: - kolejny (pojedynczy) atak przeciwnika mógłby go wykończyć; - nie jest w stanie pokonać przeciwnika jednym ciosem. Przy czym nie leczy się zawsze, wygląda na to, że jest tu pewna losowość. _________________ Nie znam dokładnego mechanizmu walki, to tylko własne obserwacje Odnośnik do komentarza
KamykDD Napisano 22 Lipiec 2016 Autor Zgłoszenie Share Napisano 22 Lipiec 2016 Tzn. pisałem, że nie biorąc pod uwagę mikstury. Np. mój Politoed regeneruje się często podczas walki. ____________________________________________________________________8 | Charmeleon uderza zadając 138 obrażeń.7 | Politoed uderza zadając 199 obrażeń.6 | Charmeleon uderza zadając 140 obrażeń.5 | Politoed przywrócił sobie 129 punktów życia.4 | Charmeleon uderza zadając 142 obrażeń.3 | Politoed przywrócił sobie 129 punktów życia.2 | Charmeleon uderza zadając 138 obrażeń.1 | Charmeleon uniknął uderzenia.Politoed zyskuje przewage statystyk o wartości 10%.Walka rozpoczęta. ______________________________________________________________________ Podczas walki nie użyłem potionów. Odnośnik do komentarza
LadyJoan Napisano 22 Lipiec 2016 Zgłoszenie Share Napisano 22 Lipiec 2016 Używa mikstury Odnośnik do komentarza
KamykDD Napisano 22 Lipiec 2016 Autor Zgłoszenie Share Napisano 22 Lipiec 2016 3 godziny temu, LadyJoan napisał: Używa mikstury Tylko problem w tym, że to mój pokemon a ja nie używam potionów. Odnośnik do komentarza
LadyJoan Napisano 22 Lipiec 2016 Zgłoszenie Share Napisano 22 Lipiec 2016 Tak, pokemon sam ich używa w walce, nie da się tego zrobić ręcznie Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi