Skocz do zawartości
Centrum gier Lion Project

Regeneracja podczas walki


KamykDD

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jak wiemy, do każdego pokemona przydzielamy pkt. do statystyk. Każda jest opisana zrozumiale. Według tego opisu i tego co zdołałem wyczytać od doświadczonych graczy - przydzielam zdobyte przez lvl pkt. dla mojego pupila. Mam jednak jedno pytanie mimo tego. Od czego zależy regeneracja życia podczas walki [pomijając potiony]?
-------------------
Siła-  Siła powoduje, że wzrasta atak.
Odparcie -  Odparcie determinuje wartość obrony oraz zwiększa odporność.
Witalność -  Witalność zwiększa ilość maksymalnego życia oraz posiada wpływ na obronę.
Zręczność -  To dzięki zręczności znacznie zwiększa się wartość uników oraz celności.
Szybkość -  Szybkość powoduje wzrost siły odpowiedzialnej za częstotliwość zadawania podwójnych ciosów, zmniejsza szybkość przeciwnika oraz ma wpływ na wartość uników.
Odporność -  Odporność odpowiada za ustanowienie mocy odporności na przewage stworzeń o typie przeciwnym do typu twojego towarzysza. Odporność spada co poziom.
-------------------
Wg. opisu, na początku wykluczyłem Siłę, Zręczność, Szybkość i Odporność.

Odnośnik do komentarza

Regeneracja życia podczas walki? Nie jestem do końca pewna, o co Ci chodzi.

Dla typu roślinnego:
1 | Shiny Butterfree uleczył się. Wartość życia wzrosła o 6 punktów.
"Każde ze stworzeń trawiastych może odzyskać punkty życia w walce. Zyskuje ono wtedy od 1 do 10 punktów swojego życia. Leczenie może powtarzać się w jednej walce wielokrotnie."
Tu szczerze mówiąc nie mam pojęcia, od czego zależy wartość, o jaką wzrasta ilość życia.

________________

Normalne leczenie się w walkach:
2 | Sunflora przywrócił sobie 682 punktów życia.
To zależy wyłącznie od ilości życia pokemona i użytej przez niego mikstury. Powiedzmy, że pokemon - dla łatwego rachunku - ma 1000HP.

Mikstura +1 - Ta mikstura podczas walki uzupełnia 40% punktów zycia. -> uleczy 400HP
Mikstura +2 - Ta mikstura podczas walki uzupełnia 50% punktów zycia. -> uleczy 500HP
Mikstura +3 - Ta mikstura podczas walki uzupełnia 70% punktów zycia. -> uleczy 700HP
Mikstura +4 - Ta mikstura podczas walki uzupełnia 80% punktów zycia. -> uleczy 800HP

Na podstawie własnej obserwacji: Pokemon leczy się generalnie w sytuacji, kiedy:
- kolejny (pojedynczy) atak przeciwnika mógłby go wykończyć;
- nie jest w stanie pokonać przeciwnika jednym ciosem.
Przy czym nie leczy się zawsze, wygląda na to, że jest tu pewna losowość.

_________________

Nie znam dokładnego mechanizmu walki, to tylko własne obserwacje :)

Odnośnik do komentarza

Tzn. pisałem, że nie biorąc pod uwagę mikstury. Np. mój Politoed regeneruje się często podczas walki.
____________________________________________________________________
8 | Charmeleon uderza zadając 138 obrażeń.
7 | Politoed uderza zadając 199 obrażeń.
6 | Charmeleon uderza zadając 140 obrażeń.
5 | Politoed przywrócił sobie 129 punktów życia.
4 | Charmeleon uderza zadając 142 obrażeń.
3 | Politoed przywrócił sobie 129 punktów życia.
2 | Charmeleon uderza zadając 138 obrażeń.
1 | Charmeleon uniknął uderzenia.
Politoed zyskuje przewage statystyk o wartości 10%.
Walka rozpoczęta.

______________________________________________________________________

Podczas walki nie użyłem potionów.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Przeglądając tą stronę akceptujesz naszą politykę prywatności. Przeczytaj więcej: Polityka prywatności