- 1
Nowe opcje
Które opcje chciałbyś/chciałabyś ?
17 użytkowników zagłosowało
-
1. Które opcje chciałbyś/chciałabyś ?
-
1. Wprowadzenie pór roku
-
2. Zmiana lvl ewolucji stworzeń w formy specjalne.
-
3. Nowe formy specjalne.
-
4. Wprowadzenie wersji shiny dla form specjalnych.
-
5. Możliwość rewanżu w walkach pvp.
-
6. Turnieje
-
7. Miasto Lumiose
-
8. Plantacja jak Safari?
-
9. MegaEwolucje
-
- Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
- Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
Pytanie
Karpik
Siemka
Mam kilka propozycji zmian oraz nowości, które zapewne sprawią, że będzie grało nam się lepiej :D
Zachęcam do wstawiania swoich przemyśleń na temat poszczególnych propozycji oraz pomysłów jak inaczej można wprowadzić daną opcję do gry.
Proszę również o zdanie Administratora do każdej propozycji. Chciałbym, żeby napisał, które opcje są realne i możliwe do wprowadzenia, a które są niewykonalne.
Zostanie dodana ankieta wielokrotnego wyboru, aby móc zaznaczyć, które opcje podobają Wam się. Jaką nowość chcecie, taką zaznaczanie (maksymalna liczba to wszystkie)
Miłej lektury ;)
1. Wprowadzenie pór roku i nowych zjawisk pogodowych.
Każda pora roku będzie trwała 7 dni. Zaczyna się w poniedziałek wraz z wyzerowaniem licznika wyzwania tygodniowego. Oczywiście pory roku będą w prawidłowej kolejności czyt. Wiosna, Lato, Jesień, Zima (jakby ktoś nie wiedział) ;p
Dla każdej pory roku będą specjalne warunki pogodowe, a z nimi warto wprowadzić bonusy do poszczególnych typów towarzyszy.
Wiosna:
· Słonecznie - pogoda trwająca przez dłuższy czas; nie daje bonusu; nie wpływa na statystyki
· Deszcz - pogoda krótka, losowa (pojawia się jak normalny deszcz czy mgła); bonus dla stworzeń typu wodnego o wartości +10% do wszystkich statystyk; dla stworzeń typu innego niż woda strata 10% szybkości w walce z dzikimi stworzeniami
Lato:
· Słonecznie - pogoda trwająca przez dłuższy czas; nie daje bonusu; nie wpływa na statystyk
· Upał - pogoda krótka, losowa; bonus dla stworzeń ognistych o wartości +10% do wszystkich statystyk; dla stworzeń typu innego niż ogień strata 10% siły w walce z dzikimi stworzeniami
· Burza - pogoda krótka, losowa; bonus dla stworzeń elektrycznych o wartości +10% do wszystkich statystyk; dla stworzeń typu innego niż elektryczny strata 10% hp w walce z dzikimi stworzeniami
Jesień:
· Słonecznie - pogoda trwająca przez dłuższy czas; nie daje bonusu; nie wpływa na statystyk
· Deszcz/Ulewa - pogoda krótka, losowa; bonus dla stworzeń typu wodnego o wartości +10% (podczas ulewy +15%) do wszystkich statystyk; dla stworzeń typu innego niż woda strata 10% (podczas ulewy -15%) szybkości w walce z dzikimi stworzeniami
·Wichura - pogoda krótka, losowa; bonus dla stworzeń powietrznych o wartości +10% do wszystkich statystyk; dla stworzeń typu innego niż powietrzny strata 10% celności w walce z dzikimi stworzeniami
· Mgła - pogoda krótka, losowa; bonus dla stworzeń typu duch o wartości +10% do wszystkich statystyk; dla stworzeń typu innego niż duch strata 10% zręczności w walce z dzikimi stworzeniami
Zima:
· Słonecznie - pogoda trwająca przez dłuższy czas; nie daje bonusu; nie wpływa na statystyki
· Opady śniegu - pogoda krótka, losowa; bonus dla stworzeń lodowych o wartości +10% do wszystkich statystyk; dla stworzeń typu innego niż lodowy strata 10% obrony w walce z dzikimi stworzeniami
· Mgła - pogoda krótka, losowa; bonus dla stworzeń typu duch o wartości +10% do wszystkich statystyk; dla stworzeń typu innego niż duch strata 10% zręczności w walce z dzikimi stworzeniami
2. Zmiana lvl ewolucji stworzeń w formy specjalne.
Jak wiadomo, aby zdobyć formę specjalną Shaymina, Giratiny, Landorusa, Kyurema, Thundurusa, Tornadusa oraz Keldeo należy wbić 450 lvl lub w przypadku pierwszej czwórki - złapać. Na zwykłym stworzeniu dostając 10 pkt atrybutów na lvl wbicie 201 lvl jest nawet trudne nie mając dużej ilości kolekcji lub przewagi nad typem, który się ubija. Oczywiście ten 201 lvl można wbić na orzechach, nawet łatwo to zrobić, a co potem z tymi 249 lvl? Jest to możliwe do wbicia, jednak czy opłacalne?
Gdyby zmniejszyć ten lvl ewolucji na 300, to jest to też dobre wyzwanie, jednak bardziej osiągalne dla większej ilości graczy.
3. Nowe formy specjalne.
Wprowadzenie dwóch form Lycanroca (Midnight, Dusk). Jednak w przypadku tych dwóch nie chciałbym, aby ta ewolucja nie była tylko zależna od lvl.
NightBalle mają swój określony czas działania. Można ich używać w określonym czasie czyt. 00:00-06:00 każdego dnia.
Proponuję, żeby Rockruff ewoluował w poszczególną formę w zależności od godziny.
W godzinach 06:01-20:00 Rockruff ewoluuje w dzienną(obecną) formę Lycanroc'a.
W godzinach 20:01-00:00 Rockruff ewoluuje w formę zmierzchu(dusk) Lycanroc'a.
W godzinach 00:01-06:00 Rockruff ewoluuje w formę nocną(Midnight) Lycanroc'a.
Oprócz nowych Lycanroc'ów można również wprowadzić drugą formę Meloetty, Hoopy formy Primal Kyogre oraz Primal Groudon.
Jeśli zostaną wprowadzone pory roku można również pomyśleć nad wprowadzeniem form Deerling'a oraz Sawsbuck'a. Większość graczy wie, że wraz z porą roku zmienia się ich wygląd. Przy wprowadzeniu tych form można wprowadzić taką zasadę, że po użyciu wiecznego kamienia na danej formie, ta wersja pozostanie stała bez względu na zmianę pór roku.
4. Wprowadzenie wersji shiny dla form specjalnych.
Było zmniejszenie lvl, nowe formy to może być również wersja shiny dla nich ;)
Nie ma co tu się rozpisywać. Dla tych form specjalnych dać wersję shiny. Lvl ewolucji tak jak normalnie, czyli +100 lvl jak na zwykłych pokach.
5. Możliwość rewanżu w walkach pvp.
Po walce pvp nie zawsze mamy możliwość zrewanżowania się. Na wyższych lvl np. na 370 można atakować graczy z przedziału 369-410. Jednak gracz z 410 nie ma możliwości zrewanżowania się na tym z 370.
Można to zrobić na dwa sposoby
Pierwszy. Wprowadzenie opcji (przycisku "rewanż") z modułu raportów. Skrzynka -> Raporty-> Klikamy w walkę -> Pod obrazkiem z pokami mógłby zostać umieszczony przycisk "rewanż"
Oczywiście jak ze wszystkim muszą być pewne zasady:
· Zrewanżować może się tylko osoba, która została zaatakowana.
· Osobowości stworzeń nie mają wpływu na rewanż.
· Walkę rozpoczyna osoba atakująca, czyli ta, która chce się zrewanżować.
· W walce można uzyskać złoto, przedmioty oraz punkty odwagi, które utraciło się w poprzedniej przegranej.
· Rewanż nie będzie miał wpływu na obronę gracza, na którym chcemy się zrewanżować.
· Zrewanżować można tylko walki pvp, w których zyskuje się pkt odwagi, a nie walki o lidera mapy.
Drugi. Zmiana możliwego lvl do zaatakowania. Podając poprzedni przykład 370 lvl
Jego zasięg ataku to 369-410. Jednak zasięg na 410 to 409-454.
Można zrobić tak, że minimalny lvl, który można zaatakować to ten, na którym nasz poziom będzie maksymalnym, czyli w przypadku lvl 410 zasięg ataku to 370-454.
Dodając przedstawioną opcję można zmniejszyć obecny przelicznik na maksymalny lvl ataku (lvl + 10% lvl + 3)
Można również pomyśleć nad powrotem do użytku, a raczej aktywowaniem ( ten przedmiot nadal dropi z taurosów i ze skrzynek przedmiotów) Mieczyka, który zapewnia 6 godzin ochrony.
6. Turnieje
Podobno miały zostać wprowadzone na początku roku. Nadal czekamy, więc chciałbym tylko o nich wspomnieć, może niedługo już będą.
7. Miasto Lumiose
Tak samo jak z turniejami. Miało być wprowadzone, a nadal nie ma. RafalW za bardzo się nudzi na tych obrzeżach. :p
8. Plantacja jak Safari?
Safari stało się już swojego rodzaju sobotnim rytuałem dla wielu graczy. Dlaczego Plantacja nie może być częściej niż raz lub dwa razy w roku?
Wiadomo, shiny to towar ekskluzywny, ale ostatnio tracą już na wartości... Posiadanie shiny nie już już czymś, z czego można czuć się zadowolonym. Może trochę dosadny przekaz, lecz gracze z wyższym starzem zaczynają to dostrzegać. Dlaczego o tym piszę? Bo pewnie pokażą się argumenty, że nie warto wprowadzać tej propozycji, ale przecież każdy ma prawo głosu i zdecyduje czy chce tego lub nie
Przechodząc do głównego wątku...Plantacja powinna zostać otwierana w ostatni (pełny czyt. sobota i niedziela) weekend miesiąca. Jednak w ten weekend nie będzie w ogóle dostępnego Safari.
Jak to będzie działało?
W Mieście Viridian przez cały czas będzie podróżnik, który będzie przenosił graczy na plantację. Plantacja będzie otwierana tylko na dwa dni w miesiącu, a stworzenia będą zmieniały się co godzinę .
Jeśli dwa dni to za dużo, to zawsze można zrobić Plantację tylko w ostatnią niedzielę miesiąca lub (jeśli zostaną wprowadzone pory roku) w jesienną niedzielę, czyli plantacja co cztery tygodnie regularnie nie zwracając uwagi na miesiąc.
9. MegaEwolucje
Najlepsze chyba na koniec :p
Każdy ma jakąś wynarzoną Megaewolucję i wyczekuje zdobycia jej w naszej grze. Osobiście uważam, że mega formy powinny być nagrodą za poświęcony czas i wysiłek w grę, dlatego ta opcja zapewne nie przypadnie niektórym do gustu.
Warunkiem do przeprowadzenia MegaEvo jest posiadanie dwóch kamieni (klucza oraz mega kamień, zależny od poka) oraz wysokie przywiązanie z trenerem.
Aby dokonać Megaewolucji należy spełniać następujące warunki.
· Posiadać w ekwipunku kamień klucza ( jeden na jedną ewolucję).
· Stworzenie musi mieć odpowiedni lvl.
· Stworzenie powinno posiadać 100% przywiązania.
· Należy posiadać określony mega kamień w ekwipunku.
Po spełnieniu trzech pierwszych warunków należy posiadać przy sobie (mieć aktywnego) poka, którego chcemy ewoluować. Następnie klikamy w ekwipunku dany mega kamień i używamy go na poku.
· Mega stworzenia powinny otrzymać bonus w wysokości +50% (w przypadku shiny +10%) do wszystkich statystyk.
· Ponadto każde stworzenie mega, posiada pięć kresek w unikalności.
· Na te poki będzie również działał bonus za złapanie( z wyjątkiem shiny)
Jak zdobyć mega kamienie i kamienie klucza?
Zakup na aukcji lub zakup za arcany byłby zbyt prosty...
Kamieni tych nie można będzie wystawiać na aukcje ani nie będą wypadały z walk pvp. Nie będą również dropiły z dzikich poków.
Kamień klucza będzie nagrodą w wyzwaniu tygodniowym za pokonanie 130 tysięcy stworzeń w tygodniu. (Zamiast czerwonej jagody 100)
Natomiast mega kamień będzie możliwy do zdobycia podczas wyprawy w dzicz. Jednak możliwość ich znalezienia będą miały tylko stworzenia mogące megaewoluować. W luźnym tłumaczeniu arceus nie znajdzie kamienia dla sceptila, a sceptile nie znajdzie kamienia dla mewtwo. Sceptile będzie miał możliwość znalezienia kamienia tylko dla siebie.
W grach pokemon jedynie Rayquaza nie posiada swojego mega kamienia, lecz na rzecz gry można wprowadzić takowy kamyczek c;
Jaki lvl będzie potrzebny?
Jak już wspomniałem, megaevo powinny być nagrodą za czas i wysiłek poświęcony grze. Dlatego stworzenia zwykłe będą mogły megaewoluować na 250 poziomie, a te shiny na 350 lvl.
-------------------------------------------------------
To chyba wszystko. Zachęcam do dyskusji pod tym postem. Jeśli macie jakieś inne pomysły na nowości, śmiało je wstawiajcie. Zalecam również dawanie serduszek pod pomysłami, które Wam się podobają.
Pozdrawiam
CarpeDiem ;)
Odnośnik do komentarza
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.