Skocz do zawartości
Centrum gier Lion Project

  

10 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jesteś za wprowadzeniem pomysłu?

    • tak
      3
    • nie
      7


Rekomendowane odpowiedzi

Proponuję zmianę w systemie atakowania graczy, ponieważ zwykli gracze nie mają szans w starciach z pokemonami shiny z powodu rozbieżności statystyk między pokemonami. Dla przykładu 80 level: 790 punktów do rozdania, 1185 jeśli to shiny, co daje różnicę 395 punktów, co oznacza, że na zwykłym pokemonie potrzeba jeszcze 40 leveli aby mieć równe szanse ale wtedy nie będzie można takiego gracza zaatakować bo shiny ma 80 a normalny 120.

 

Proponuję takie rozwiązanie:

(atakujący) vs (atakowany) - (formuła)

shiny vs shiny - bez zmian

zwykły vs zwykły - bez zmian

shiny vs zwykły - level shiny liczony * 1,5 z zaokrągleniem w górę np. (level / 2) * 3 = 120 dla shiny z 80 poziomem

zwykły vs shiny - (level / 3) * 2 = 80 dla pokemona ze 120 poziomem

 

no i oczywiście z tego wyniku brany byłby przedział <level -1, level + 3>

Odnośnik do komentarza
  • 3 months later...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Przeglądając tą stronę akceptujesz naszą politykę prywatności. Przeczytaj więcej: Polityka prywatności