Skocz do zawartości
Centrum gier Lion Project

Wprowadzenie nowych misji/Zespołowe Questy!


Kubuncio

  

20 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jestem na:

    • Tak
      12
    • Nie
      8


Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie. Misji jest mało, a przydałyby się nowe, gdyż Moim zdaniem ta gra, gdy nie ma się  żadnych  jest bezsensu. Możnaby było wprowadzić jakieś zespołowe misje 2-5 osób np. ubijanie różnych poków na czas itp. Nie działałaby tam klepsydra  Dać jakieś nagrody wstęp na taką misje kosztowałby np. 100k od głowy/100 arcanów od głowy.

 

Plusy: Urozmaicenie rozgrywki.

Minusy- jakieś się znajdą

Odnośnik do komentarza

Pomysł jak najbardziej na miejscu, jednak praktyczniej byłoby go zaaplikować do sojuszy. Nie dawać jakichś losowych zadań, gdzie na czacie co chwila byłoby widać "kto do party na quest X i Y?". Sojusze odgrywałyby większą role w funkcjonowaniu gry. Wykonanie zadania grupowego skutkowałoby jakimś bonusem do doświadczenia czy też znajdowania złota/przedmiotów/pokemonów.  Należałoby jednak do tego przysiąść na spokojnie i przemyśleć, co, jak, kiedy, gdzie i jakiego typu zadania mogłyby pojawiać się, by urozmaicić w jakimś stopniu grę i usprawnić integrację oraz kooperację graczy. Poczekam jeszcze, co inni mają na ten temat do powiedzenia.

Odnośnik do komentarza

Rzadko się tu wypowiadam ale jak już jestem to się wtrącę .

mianowicie żeby domagać się nowych zadań w grze należało by zrobić wszystkie stare. Są do tego kolekcje/generacje. Wprowadzanie nowych zadań nie ma zatem sensu , a co do grupowych zadań .. i tak tylko 2 sojusze by się  w nich liczyły . Smutna prawda niestety .

Odnośnik do komentarza

Rzadko się tu wypowiadam ale jak już jestem to się wtrącę .

mianowicie żeby domagać się nowych zadań w grze należało by zrobić wszystkie stare. Są do tego kolekcje/generacje. Wprowadzanie nowych zadań nie ma zatem sensu , a co do grupowych zadań .. i tak tylko 2 sojusze by się  w nich liczyły . Smutna prawda niestety .

 Pasiasty. Nie każdego stać, aby zrobić wszystkie kolekcje, gdzie np 

Nie posiadasz Latios 

Nie posiadasz Raikou 

Nie posiadasz Entei 

Nie posiadasz Suicune 

Nie posiadasz Ditto 

Nie posiadasz Lugia 

Nie posiadasz Rayquaza 

Nie posiadasz Deoxys 

Koszta za duże ;p

Odnośnik do komentarza

Nie zapomnijmy o party - w końcu w grach typu WoW właśnie na tym to polega, zbiera się party (grupa graczy) i idzie na instancję czy rajd ("misja" grupowa, ale nie pytajcie czym się jedno od drugiego różni. Od początku do końca byłam raczej noobem, a ostatni raz grałam chyba w liceum) :)

Edytowane przez Parlaxi
więc pomogę, jak na GM Helpera przystało ;) Raid jest na jakieś większe "bydlę", instancja - podobnie, ale dodatkowo na czas (czasem trzeba więcej ludu) ;)
Odnośnik do komentarza
  • 2 months later...

Jeśli już chcielibyście jakieś wyzwania grupowe, to trzeba by uwzględnić kilka założeń:

1. Gracze muszą być w party (w ramach sojuszu również można założyć indywidualne party, więc - nie trzeba być w sojuszu) oraz MUSZĄ BYĆ ONLINE - z prostych przyczyn: żeby zaliczało ;) Jeśli będziesz w party z innym Graczem, macie bić np. Gengary i Gracza B nie ma (jest offline), Tobie zaliczy, Jemu/Jej nie. Aczkolwiek znając pomysłowość wielu osób powinna być blokada z komunikatem "Gracz XYZ jest aktualnie niedostępny, (pokemony/przedmioty) potrzebne do wyzwania grupowego nie będą naliczane. Wszyscy Gracze w party muszą (spełniać warunek - tutaj: online)"

2. Gracze muszą być na podobnym poziomie (np. podobnie, jak do PvP). Dlaczego? Aby mogli iść na pokemony, z którymi w teorii mogą dać sobie radę ;) Jeśli któryś z Graczy ma poziom np. 150, drugi 145 a trzeci tylko 1, logicznym jest, że Gracz C nie poradzi sobie np. z horsea.. Więc jeśli nagrodą miałoby być doświadczenie na poziomie Gracza A (np. kilkadziesiąt k expa) - dla Gracza C byłby to przeskok o nawet kilkadziesiąt poziomów, gdy dla Gracza A czy Gracza B będzie to kropla w morzu potrzeb.. Powtórzę się: znając pomysłowość wielu osób powinna być blokada z komunikatem "Gracz XYZ nie spełnia wymogów dla tego wyzwania grupowego, (pokemony/przedmioty) potrzebne do wyzwania grupowego nie będą naliczane. Wszyscy Gracze w party muszą (spełniać warunek - tutaj: odpowiedni zakres poziomów)". Uprzedzając pytania: poziom do wyzwania byłby wyznaczany przez założyciela party, czyli mając lidera na 45lv i kompanów z poziomami 21 i 100, obaj kompani będą dyskwalifikować wyzwanie, ponieważ obaj nie spełniają wymogów party dla danego wyzwania (np. -5/+5lv)

 

Od biedy można by ciągnąć wywody i dodać jeszcze przynajmniej jedno dodatkowe założenie (np. przez cały czas trwania "nabijania do wyzwania" wszyscy członkowie party muszą być na tej samej mapie, dzięki czemu uniknęłoby się zjawiska typu "jeden robi, jak się patrzy, reszta patrzy, jak się robi") - ale te dwa wydają się być podstawowymi kryteriami.

 

Co się tyczy samych wyzwań - nie na czas. Na ilość - jak najbardziej, na rodzaj (przedmiotu/pokemonów) - jak najbardziej. Ale nie na czas. Jeśli np. ktoś musiałby wyskoczyć na chwilę czy na inną mapę, czy wyjść z psem na spacer - czas by leciał i byłyby nerwy. Dodatkowo, każdemu z Graczy nabijałoby osobno dane pokemony/przedmioty, dzięki czemu jeśli ktoś wykruszyłby się komuś z party, na jego miejsce można by było przyjąć inną osobę i nie zaczynać wszystkiego od nowa ;)

Na początek można by było zrobić mini "instancje", jeśli chcecie tak to nazwać :) Czyli miejsca, w których można by było bawić się w wyzwania grupowe - tylko tam, nigdzie indziej, a później przenieść tego typu rozgrywki dalej na regularne mapy (choć dla mnie to zbyt wiele zabawy, trzeba by stworzyć nowe mapki i tak dalej..)

 

Co do "spamu na czacie: Gracz XYZ potrzebuje kogoś na poziomie xxx do party na wyzwanie ABC" - zawsze można zrobić zakładkę odnośnie party do wyzwań, coś jak tablica ogłoszeń. Przynajmniej dotarłaby dana wiadomość do osób, które aktualnie offline.

Można też rozważyć ewentualnie coś na zasadzie dobierania osób online na odpowiednim poziomie z opcją akceptacji (lub samego zaznaczenia przez Gracza, że jest chętny do tego typu zagrywek (wyzwania grupowe) i wrzuca swoją kandydaturę do Systemowego losowania i automatycznego dobrania współgraczy (tu byłoby kilka rożnych mechanizmów znanych z innych źródeł lub być może autorskich, nie spotkanych jeszcze nigdzie indziej, temat zbyt rozległy na pojedynczy wątek, który prawdopodobnie i tak nie zostanie zaakceptowany przez Ogół Graczy/pomysł nie trafi do nich ;) ) Tak czy inaczej, jeśli to nie sami Gracze ustalaliby sobie party do wyzwań grupowych (choć ta opcja oczywiście też by była), dałoby to wielu osobom możliwość poznania innych Graczy, których tak prawdę mówiąc nie znają (bo np. nie odzywają się na czacie ;) ) lub przekonania się, że Gracz A, przez spore grono (nie)lubiany jest w rzeczywistości zupełnie inną osobą.

Odnośnik do komentarza
  • 1 month later...

Devu - wyzwania grupowe są chyba po to, by robiło się je.. w grupie ;) I nie musisz brać każdego wyzwania, jakie jest w Grze - a jeśli już nawet weźmiesz, w każdej chwili możesz z nich zrezygnować klikając na "X" ;) (z kolei wyzwań od Rowana nawet nie masz w wykazie, więc nie musisz czuć się zobowiązany do ich robienia, nic Ci też nie zaśmieca działu Wyzwania ;) To tak w razie wzięcia ich za przykład)

Odnośnik do komentarza

Niby tak, ale np. ja jestem w "nietypowych" godzinach zazwyczaj dostępny, więc nikomu nie opłaciłoby się robić tego ze mną. Zapewne nie tylko ja tak mam, a sporo osób pracujących, iż wchodzi sobie zobaczyć co się dzieje, gdy ma chwilę przerwy w pracy lub wbić zmęczenie podczas śniadania/kolacji i tyle. U takich osób może się właśnie pojawić problem taki, jak opisałem: będą chciały to wykonać, a fizycznie nie będą miały takiej możliwości :(

Odnośnik do komentarza
  • 3 months later...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Przeglądając tą stronę akceptujesz naszą politykę prywatności. Przeczytaj więcej: Polityka prywatności