Skocz do zawartości
Centrum gier Lion Project

Zabawki eventowe a nauka komend


Krzyżak

Zabawki eventowe a nauka komend  

17 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Zabawki eventowe a nauka komend

    • Jestem na tak
      10
    • Tak, ale...
      2
    • Jestem na nie
      5


Rekomendowane odpowiedzi

Kupując w sklepie hurtowo kolejne 20 pluszowych kaczuszek które zaraz zgubię między tymi wszystkimi wielkanocnymi zającami, gumowymi mikołajami a resztą zabawek niewiadomego pochodzenia dochodzę do wniosku, że eventowe zabawki są kompletnie bezużyteczne, bo poza konkursowcami nie ma sensu dawać ich jakiemukolwiek innemu psu. Stąd pomysł żeby podnieść ich wartość - niech każda zabawka z eventu ma możliwość zastąpienia jednej dowolnej w nauce komend. Podniosłoby to ich wartość, bo obecnie to trochę smutne, że są warte mniej niż te sklepowe które możemy kupić bez wysiłku przez cały rok.

Odnośnik do komentarza

Ver, tak, ale w tej chwili to ich jedyne słuszne zastosowanie poza zabawianiem konkursowców, a i to można zastąpić resztkami ze stołu i właściwie na jedno wyjdzie. Plus, jak przez przypadek zabijesz psa to mniej żal :P No i samych zajęcy mam obecnie 45, przeklikanie się przez tyle psów desktopowo by bolało, a mobilnie to już w ogóle tragedia. Aż tak mi nie zależy na bombkach/strojach/składnikach do mikstur które przecież dropią i przy normalnym zajmowaniu się :P

Kama, tak, właśnie o to mi chodzi, żeby te eventowe były takim jokerem. Przy tych komendach wymagających itemków mogłoby się pojawić takie PRZYPISZ *obrazek zabawki* albo coś w tym stylu. I jedna zabawka - jedna komenda oczywiście.

Odnośnik do komentarza

Czyli dobrze Cię zrozumiałam. To byłoby nawet sensowne, bo teraz te zabawki faktycznie do niczego się nie nadają. No okey, zabierają mniej energii niż inne i może dają ciut więcej bonusów (nie wiem jak to nazwać), ale nie mają żadnego większego zastosowania. A tak to, gdyby zamienić zwykle na te, to nie każdy by mógł maksymalnie podnieść charakter psa. Czyli- psy z eventowymi zabawkami by zyskały ciut na wartości, a same zabawki stałyby się cenniejsze. 

 

Odnośnik do komentarza

Wyrzucenie tych zwykłych sklepowych to przesada w drugą stronę imo - myślałam bardziej nad tym żeby to działało na zasadzie albo - albo. Przykładowo, chcesz wybić 3 komendę w inteligencji to dajesz albo kaczkę, albo którąkolwiek zabawkę z eventu. Same eventowe nie do końca mi się podobają, bo mam wrażenie że to jeszcze pogorszy dziurę między nowymi, którzy tych zabawek nie mają, a starymi, którzy je zebrali na przestrzeni lat.

Odnośnik do komentarza

> inteligentny: pluszowa kaczusia
Kaczusię wyrzucić, wsadzić głowę Mikołaja i gracz bez głowy Mikołaja do inteligencji będzie mógł dodać 2 pkt, nie 3. Chyba, że sobie kupi psa z głową Mikołaja, oddzieli i będzie miał.

JEDNAK tutaj przydałoby się wprowadzić widoczną ilość użyć przedmiotu na stronie psa - tak żeby każdy widział.

 

Jeśli ma to działać, że albo daję 100 za kostkę albo zapycham głową Mikołaja to bez sensu. Chcecie wtedy na głowie Mikołaja zarobić? Gracz zamiast kupować psa z głową Mikołaja za te min. 500, którego musi ubić i tak będzie wolał kupić kostkę w sklepie za 100 i wbić trzecią komendę.

Odnośnik do komentarza

Ja wiem czy wybraliby sklepowe? Wolałabym najpierw zużyć te kilogramy które mam zamiast kupować ciągle kongi po 360 za sztukę. Na eventowych zabawkach i tak w tej chwili nie da się zarabiać, bo nikt nie jest nimi zainteresowany, chodzi mi bardziej o te które już zalegają po inwentarzach graczy.

Nigdy nie wiesz ile razy ta zabawka była użyta - wyobrażasz sobie wywalić połowę swojego skromnego budżetu nowicjusza na pieska z zabawką żeby się okazało że już była memłana 3 razy? :P

Odnośnik do komentarza

Napisałam, by wyrzucić rzeczy sklepowe i zastąpić eventowymi - stwierdziłaś, że nowi nie mają.

Teraz piszesz

11 minut temu, Krzyżak napisał:

Ja wiem czy wybraliby sklepowe?

No jakby... nie mają eventowych. A taniej jest kupić kong za 360 niż najtańszą memłaną głowę Mikołaja na psie, którego jeszcze trzeba ubić za 500.

I pisałam wyżej, że do tego potrzebna byłaby widoczna dla wszystkich ilość użyć.


> inteligentny: głowa Mikołaja
> towarzyski: Gumowa papuga mówiąca "Ahoj!"
> zwinny: Szmaciany zając do szarpania
> posłuszny: Gadający miś "Ajlowju"
> odważny: Ruchomy pająk z pompką
> wytrzymały: Piszcząca pisanka z lateksu

Odnośnik do komentarza

Nie widziałam co pisałaś wyżej, odpisywałam na ostatnie zdanie Kamy w tym czasie :P

To się chyba nie wyklucza? Ja to rozumiem tak: nowi gracze - nie mają zabawek eventowych, kupują te ze sklepu i dają pieskom. Starzy gracze - mają zabawki eventowe, nie chcą kupować sklepowych bo po co wydawać więcej pieniędzy - dają zabawki eventowe bo mają takie z poprzednich lat. I tyle w temacie. Skoro sugestia się zmieniła to proponuję nowy wątek, z nową ankietą.

 

Odnośnik do komentarza

Jak dla mnie całkowite zastąpienie zabawek zwykłych eventowymi jest przesadą. Wystarczy już, że legowiska +5 da się zdobyć tylko z eventu. Ale one wpływają jedynie na szybkość zajmowania się psem, a nie sposób, w jaki się nim zajmuje. Wydaje mi się, że Pawsie chodziło o nadanie zabawkom JAKIEJKOLWIEK wartości poza estetyczną i kolekcjonerską, a nie sprawianie, że zabawki eventowe będą OP i nie będzie się dało bez nich żyć. W dobie, kiedy 90% psów na doggi nie nadaje sie charakterem do niczego, nie ma sensu utrudniać budowania charakteru w danym kierunku, a właśnie wspomaganie tego. Dlatego zdecydowanie jestem za opcją "albo albo".

Poza tym mówicie tu głównie o nowych graczach, którzy są zazwyczaj biedni i nieogarnięci. Nie oczekujcie, że ktoś taki da wam 3000 dgl za pieska, którego będzie ubijał przez pół roku, żeby zdobyć jedną zabawkę ;) A gracze doświadczeni, którzy sporo klikają i trenują tą trzecią cechę, najczęściej biorą udział w eventach i dostają sporo takich zabawek.

Odnośnik do komentarza
10 minut temu, Bazylia napisał:

A gracze doświadczeni, którzy sporo klikają i trenują tą trzecią cechę, najczęściej biorą udział w eventach i dostają sporo takich zabawek.

I stać ich na kupno zabawki ze sklepu. Czyli wychodzi na to, że chcecie by nowi wydawali więcej na zabawki, a starzy kisili dgl, bo po co wydać 100 na zabawkę jak zapcham zającem.

Ja w tym sensu nie widzę. Twierdzicie, że przepaść między biednymi a bogatymi pogłębi zastąpienie zwykłych zabawek eventowymi, ale to, że ktoś będzie musiał płacić za zabawki, gdzie 10x bogatszy inny ktoś będzie miał 117 zajączków kiszonych i będzie mógł sobie stosować zajączki za darmo zamiast wydać te 100-360 na zabawkę już jest cacy.

Odnośnik do komentarza

Bazylia, ale zauważ, że za zabawki eventowe nie płacisz, bo one są nagrodą, a za sklepowie już tak. :P

Co za tym idzie bardziej opłaca się wziąć udział w evecnie, by zdobyć daną zabawkę niż ją kupić. 

To ''albo albo" nic nie zmieni, bo mając do wyboru: a) biorę udział w evencie i męczę się, by coś zdobyć, b ) kupuję sklepową. Wiadomo, że wybierze opcję drugą, bo tak łatwiej. :'P

Odnośnik do komentarza

My chcemy, żeby nowi wydawali więcej na zabawki? A to nie tak, że nowy będzie musiał kupić pieska z giełdy za minimum 500 dgl (bo tyle wynosi cena minimalna) i go ubić, dostając zabawkę przynajmniej raz użytą, co wychodzi drożej niż najdroższa zabawka ze sklepu? ;)

Chodzi jedynie o to, zeby zabawki eventowe nie leżały odłogiem i na coś się przydały.

Odnośnik do komentarza

Jak dla mnie nie byłoby fair to względem nowych graczy ;) 

Jak wiecie, na początku jest ciężko z zarabianiem pięniędzy, a ulepszanie char powinno być równe u wszystkich. 

Dlatego uważam, że w przypadku nauki komend powinna być opcja albo-albo. 

Jednakże aby podnieść wartość zabawek, można by zrobić aby zabawki same w sobie przynosiły punkty char.

Np. Przydzielenie papugi daje ci 40% szans na punkt w inteligencji.

Wtedy podniesie to wartość zabawek, nauka komend będzie fair u wszystkich.

Odnośnik do komentarza

Jak dla mnie już sam fakt, że każdy może wbić psu tę maksymalną ilość charakteru jest zbyt dużym ułatwieniem. Tu powinno być jakieś ograniczenie. Rangowe albo właśnie to, które tutaj proponujemy, czyli zastąpienie wymaganych zwykłych zabawek tymi eventowymi. Nowi nie mogą mieć wszystkiego podanego na tacy, niech sie postarają. A jak będzie im zależało to odkupią od kogoś taką zabawkę. 

Odnośnik do komentarza

Gdzie tu mowa o równości, skoro mówisz, że gracze, którzy mają po 100 albo i więcej zabawek eventowych będą mogli trenować psy w wybrany sposób, a nowi gracze, którzy albo nie mieli szans wzięcia udziału w eventu, albo trafili w czasie, kiedy tego eventu nie ma, albo mają za mało psów, by ugrać więcej niż 1-3 zabaweczki, będą zdani na łaskę i niełaskę osób, którzy te zabawki będą chcieli sprzedać? To zdecydowanie nie będzie sprawiedliwy podział miedzy starymi i nowymi graczami. 

A nie próbuj mi wmówić, że gracz z 300 tys na koncie odczuje jakąś wielką zmianę, jak przypisze psu zająca zamiast zabawki za 140 dgl ;) Nie planuję robić wielkiego przewrotu ekonomicznego, a jedynie użyć do czegoś zabawki, które po prostu teraz nie są użyteczne. 

 

Dershai, jeżeli zabawki będą miały moc dodawania charakteru, tym bardziej zrobi sie nierówno, bo gracze, którzy będą takie zabaweczki mieć, będą mogli dużo szybciej wbijać charakter psom niż osoby, które ich nie mają :) Tu bym została przy samej przewadze legowisk, na które nowego gracza zazwyczaj nie stać. Nie ma co robić większej przepaści.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Przeglądając tą stronę akceptujesz naszą politykę prywatności. Przeczytaj więcej: Polityka prywatności