Skocz do zawartości
Centrum gier Lion Project

Płodność a ilość szczeniąt  

12 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jesteście za tym, aby płodność wpływała w pewnym stopniu na ilość szczeniąt?

    • Tak, ma to sens
      5
    • Tak, ale zrobił(a)bym to inaczej
      2
    • Nie, to nie ma sensu
      3
    • Nie, tylko bardzo niska albo bardzo wysoka płodność miała by wpływ
      2


Rekomendowane odpowiedzi

Hej! Wiele osób zgodzi się z tym, że pięć szczeniąt w miocie jako zadanie do następnej rangi to głupota. Zależy to tylko od szczęścia, a nie od starań czy stażu. Padła gdzieś u innego użytkownika propozycja, by to zadanie zmienić na coś innego i sama się z tym zgadzam. Co wy jednak na to, aby na ilość szczeniąt w miocie miała wpływ płodność. Wyglądało by to tak, że jeśli średnia płodność rodziców wynosiła by 120, szansa na miot pięciopieskowy wynosiła by 50%, a jeśli średnia wynosi np. 10 to szansa na jednego szczeniaka wynosiła by 50% i tak dalej. Finalnie krzyżując dwa psy z płodnością 120 szansa na dużą ilość szczeniąt w miocie była by wysoka, jednak jeśli mamy pecha może urodzić się nam nawet jeden szczeniak. Co sądzicie?

Savrial lubi to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Może i ma to sens ale dla mnie powinien być jeszcze inny współczynnik nie płodność do tego i do tego tylko coś innego co by od czegoś innego zależało narazie nie mam pomysłu od czego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Szczerze mówiąc to zadanie powinno zostać zmienione na takie, które rzeczywiście odzwierciedla wiedzę i doświadczenie gracza, a nie jego szczęście. Oprócz tego obecny system miotów został zmieniony lata temu, kiedy było za dużo psów na doggi, przez co rynek stał w miejscu. Gdy wprowadzi się zmianę, gdzie wielkość miotu zależałaby od płodności psów to mielibyśmy powtórkę z rozrywki. Nie oszukujmy się, duża część graczy zaczęłaby co prawda bardziej dbać o swoje psy, aby miały większą płodność (i pewnie zastrzyki chodziłyby częściej w ruch, co przynajmniej byłoby pozytywne dla właściciela gry), co doprowadziłoby do większej ilości szczeniaków i znowu problemy z rynkiem. 

Danonek, pokerek i Verbum lubią to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
W dniu 26.05.2020 o 22:39, Tasak napisał:

Szczerze mówiąc to zadanie powinno zostać zmienione na takie, które rzeczywiście odzwierciedla wiedzę i doświadczenie gracza, a nie jego szczęście. Oprócz tego obecny system miotów został zmieniony lata temu, kiedy było za dużo psów na doggi, przez co rynek stał w miejscu. Gdy wprowadzi się zmianę, gdzie wielkość miotu zależałaby od płodności psów to mielibyśmy powtórkę z rozrywki. Nie oszukujmy się, duża część graczy zaczęłaby co prawda bardziej dbać o swoje psy, aby miały większą płodność (i pewnie zastrzyki chodziłyby częściej w ruch, co przynajmniej byłoby pozytywne dla właściciela gry), co doprowadziłoby do większej ilości szczeniaków i znowu problemy z rynkiem. 

Raczej w zamyśle nie byłoby, aby szczenięta rodziły się tak masowo. Nawet, jeśli zaczną dbać o płodność to płodność 30 da im wyższą szanse najwyżej na 2 szczeniaki. 60 też do zrobienia bez zastrzyku, ale więcej niż 3 szczyle nie będzie. No chyba, że mamy szczęście. Jeśli ktoś wydaje na bony i kupuje zastrzyki to chyba należało by mu się coś prawda? W każdym razie dyskusja nie dotyczy zadania. Napisałam, iż zgadzam się ze zmianą tego zadania do rangi, ale nie całkowitego usunięcia, no bo po co? Psów mogło by się pojawić więcej, jednak raczej nie zapcha to rynku, przynajmniej według zamysłu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Wybacz, że znowu ja się wtrącę, ale muszę. Grasz jakieś trzy miesiące. Nie było Cię w grze wtedy, gdy psów było za dużo. Nadal jest za dużo. A Ty chcesz, aby było ich jeszcze więcej. To przeczy wszystkiemu co zostało wprowadzone: sterylizacji w schronisku, kasowaniu psów o północy. Rynku to nie zapcha, bo on i tak leży i zdycha. Jest lepiej odkąd w schronisku jest sterylizacja, ale giełda nadal leży, bo gracze wolą kupić psa za cenę minimalną niż wydać trochę więcej. Ale nie o to chodzi. Chcesz aby płodność wpływała na ilość psów. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale obecnie o wiele łatwiej jest dać psu zastrzyk niż na początku gry wygrać konkursy aby płodność była wyższa. Wystarczą bony i już gracz ma psy z jakością 120% i 6 szczeniaków w miocie, z czego potrzebny mu jeden lub żaden, bo nie tego chciał. I kolejne idą w odstawienie, zawalają serwer, spowalniają go, to wywołuje narzekanie graczy na lagi itp. I koło zatacza krąg (czy jakoś tak). 

Godzinę temu, hodowlapieseuw napisał:

Jeśli ktoś wydaje na bony i kupuje zastrzyki to chyba należało by mu się coś prawda?

Totalnie na "nie". Każdy wydaje bony na co chce, to jego decyzja. Ale nie stawiajmy jednych graczy wyżej od drugich, bo jednego stać na comiesięczne kupowanie bonów, a drugi takiej możliwości nie ma. Nie róbmy z doggi miejsca gdzie są równi i równiejsi!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Ja bonów nie kupuję, ale w tej chwili zaprzeczacie same sobie. No i nie czytacie dokładnie tego co piszę. Raz mówicie "no nie może być równej gry" a teraz nagle ma być równa gra tak xd? 
Poza tym mam pomysł na funkcję, która trochę redukowała ilość psów, o czym napiszę później. No a to ma być tylko wyższa szansa na x szczeniąt, a nie odgórnie przesądzona. 50% szansy to pół na pół, jakbyś nie zauważyła. To, że młodsi gracze kupują za minimum  jest normalne, zrozum to. Nikt nie będzie kupować droższych psów jak im się nie opłaca. Szczerze mówiąc to im więcej szczeniaków tym więcej na sprzedaż i więcej zarobku.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

No właśnie nie jest tak, że im więcej psów tym więcej zarobku. To ty nie czytasz tego, co my piszemy. Im więcej psów tym mniejszy zarobek, gdyż psy nie schodzą, gracze nie chcą ich kupować, bo mają swoje. Kupowanie za minimalną jest normalne? No nie koniecznie. To po prostu zaniżanie rynku i strata dla hodowców, którzy cały czas pracują nad rasami. 

W takim rozumowaniu płodność, która miałaby wpływać na ilość szczeniąt w miocie jest niepotrzebna i tak samo potrzebne byłoby tutaj szczęście, jak w obecnej sytuacji. 

 

Danonek lubi to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Gdzie ja napisałam wcześniej, że nie może być równej gry, bo pamięć mnie zawodzi?

9 minut temu, hodowlapieseuw napisał:

To, że młodsi gracze kupują za minimum  jest normalne, zrozum to.

Wiesz, ja to rozumiem. Ale nie znaczy, że akceptuję, zrozum to. :)

9 minut temu, hodowlapieseuw napisał:

Szczerze mówiąc to im więcej szczeniaków tym więcej na sprzedaż i więcej zarobku.  

A to już jest śmieszne. :D Na giełdzie jest 165 stron psów, w tym 134 strony to psy poniżej roku. Więcej psów to nie jest więcej zarobku, kiedyś to może zrozumiesz. Tasak ładnie to wyjaśnił, ja się tylko podpiszę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
13 minut temu, Danonek napisał:

Gdzie ja napisałam wcześniej, że nie może być równej gry, bo pamięć mnie zawodzi?

Wiesz, ja to rozumiem. Ale nie znaczy, że akceptuję, zrozum to. :)

A to już jest śmieszne. :D Na giełdzie jest 165 stron psów, w tym 134 strony to psy poniżej roku. Więcej psów to nie jest więcej zarobku, kiedyś to może zrozumiesz. Tasak ładnie to wyjaśnił, ja się tylko podpiszę.

No cóż, a ty właśnie nie wyjaśniłaś :)  Miło, że cię rozbawiłam, haha, rzeczywiście bardzo śmieszne, uśmiałam się :D  Macie swoje zdanie, mimo to dalej nie widzę w tym nic przekonującego to tego, że ta funkcja jest zła i niepotrzebna. Jak już trochę się ze mnie ponabijałaś, możesz skończyć i dać innym się wypowiedzieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
50 minut temu, Danonek napisał:

otalnie na "nie". Każdy wydaje bony na co chce, to jego decyzja. Ale nie stawiajmy jednych graczy wyżej od drugich, bo jednego stać na comiesięczne kupowanie bonów, a drugi takiej możliwości nie ma. Nie róbmy z doggi miejsca gdzie są równi i równiejsi!

A oto i odpowiedź na twoje pytanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
2 minuty temu, hodowlapieseuw napisał:

No cóż, a ty właśnie nie wyjaśniłaś

Wiesz, nie jestem zwolenniczką powtarzania tego co ktoś już ładnie wyjaśnił. Uważam, że w tym temacie Tasak bardzo dobrze to wyjaśniła i nie miałam nic więcej do dodania oprócz tego, że się zgadzam. I nie nabijam się z Ciebie, a bawi mnie to, co mówisz. Nie znasz gry, rzucasz propozycjami bardzo wyidealizowanymi. Bardzo bym chciała, aby większa ilość szczeniaków była równa większemu zarobkowi, uwierz. Ale gram w doggi niemal od początku istnienia i takie coś jest w obecnej chwili nierealne. A Ty się przy tym upierasz i nie przyjmujesz do wiadomości, że tak się nie da.

A co do zacytowanego fragmentu, to nie oznacza równej-nierównej gry. Każdy ma prawo mieć bony i je wydawać na co chce - to fakt. Ale nieuzależniajmy ilości szczeniąt w miocie od tego czy ktoś je ma czy nie. W rzeczywistości mioty są różne, nie ma sposobu na to aby było szczeniaków więcej czy mniej. Nie rozumiem więc dlaczego w grze coś miałoby mieć na to wpływ i zwiększało ilość pikseli (skoro, jak już było wspomniane, jednak dąży się do tego aby było ich jak najmniej).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
18 minut temu, Danonek napisał:

Wiesz, nie jestem zwolenniczką powtarzania tego co ktoś już ładnie wyjaśnił. Uważam, że w tym temacie Tasak bardzo dobrze to wyjaśniła i nie miałam nic więcej do dodania oprócz tego, że się zgadzam. I nie nabijam się z Ciebie, a bawi mnie to, co mówisz. Nie znasz gry, rzucasz propozycjami bardzo wyidealizowanymi. Bardzo bym chciała, aby większa ilość szczeniaków była równa większemu zarobkowi, uwierz. Ale gram w doggi niemal od początku istnienia i takie coś jest w obecnej chwili nierealne. A Ty się przy tym upierasz i nie przyjmujesz do wiadomości, że tak się nie da.

A co do zacytowanego fragmentu, to nie oznacza równej-nierównej gry. Każdy ma prawo mieć bony i je wydawać na co chce - to fakt. Ale nieuzależniajmy ilości szczeniąt w miocie od tego czy ktoś je ma czy nie. W rzeczywistości mioty są różne, nie ma sposobu na to aby było szczeniaków więcej czy mniej. Nie rozumiem więc dlaczego w grze coś miałoby mieć na to wpływ i zwiększało ilość pikseli (skoro, jak już było wspomniane, jednak dąży się do tego aby było ich jak najmniej).

trochę bardziej cię teraz rozumiem, jednak wykminiłam pewną rzecz. Zanim wrzucę, chciałabym zapytać się ciebie o zdanie. Mianowicie, jeśli nikt nie kupi psa po tygodniu lub nie będziemy danego psa klikać przez miesiąc pojawi się komunikat czy chcemy "oddać go do adopcji" po kliknięciu opcji tak pies całkowicie znika z gry, nie ma go w rodowodach, w schronisku, u innego gracza ani nigdzie indziej. Oraz druga rzecz: konta nieaktywne od dłuższego czasu z dużą ilością psów usuwane  w pierwszej kolejności. Zachęciło by to graczy do nietrzymania niepotrzebnych pikselów i częstszego sprzątania kojców. Co myślisz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Zacznę od drugiego pomysłu jeśli pozwolisz. 

Obecnie usuwanie kont ma miejsce gdy ma na to czas Administrator. Nie mam wiedzy czy jest to zależne od ilości psów na koncie czy nie. Nie wiem jednak czy wskaźnikiem do tego powinno być coś innego niż czas nielogowania się do gry. Choć zgadzam się, że konta nieaktywne, mające dużą ilość psów na koncie, bardziej zagracają serwer od tych kilkudniowych, porzuconych chwilę po zaczęciu gry. Wydaje mi się jednak, że wszystkie konta powinny być usuwane po jakimś czasie nieużywania, jaki tam ustali sobie Admin, niezależnie od ilości pikseli. Bo to raczej nie będzie mieć wpływu na graczy. Nie oszukujmy się, kto będzie cały czas mieć w głowie "wyrzuć te psy, bo jak za kilka miesięcy przestaniesz grać to usuną Ci profil w pierwszej kolejności". Raczej gracze myślą zasadą "jestem tu i teraz i nie bardzo mnie obchodzi co będzie za pół roku".

Pomysł pierwszy jest bardzo podobny do tych, które już są zapowiedziane na 2.0 - o postarzaniu psów nieużywanych oraz o sprzedaży psów Klientom, a nie tylko graczom (o, tutaj o tym jest: https://www.doggi-game.pl/pages/nowedoggi). :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
2 minuty temu, Danonek napisał:

Zacznę od drugiego pomysłu jeśli pozwolisz. 

Obecnie usuwanie kont ma miejsce gdy ma na to czas Administrator. Nie mam wiedzy czy jest to zależne od ilości psów na koncie czy nie. Nie wiem jednak czy wskaźnikiem do tego powinno być coś innego niż czas nielogowania się do gry. Choć zgadzam się, że konta nieaktywne, mające dużą ilość psów na koncie, bardziej zagracają serwer od tych kilkudniowych, porzuconych chwilę po zaczęciu gry. Wydaje mi się jednak, że wszystkie konta powinny być usuwane po jakimś czasie nieużywania, jaki tam ustali sobie Admin, niezależnie od ilości pikseli. Bo to raczej nie będzie mieć wpływu na graczy. Nie oszukujmy się, kto będzie cały czas mieć w głowie "wyrzuć te psy, bo jak za kilka miesięcy przestaniesz grać to usuną Ci profil w pierwszej kolejności". Raczej gracze myślą zasadą "jestem tu i teraz i nie bardzo mnie obchodzi co będzie za pół roku".

Pomysł pierwszy jest bardzo podobny do tych, które już są zapowiedziane na 2.0 - o postarzaniu psów nieużywanych oraz o sprzedaży psów Klientom, a nie tylko graczom (o, tutaj o tym jest: https://www.doggi-game.pl/pages/nowedoggi). :) 

Co do pomysłu drugiego, zdaję sobie z tego sprawę. Mimo to, zawsze można usuwać psy, których nie klikaliśmy od  kilku, kilkunastu miesięcy. Często zalegające psy to szczeniaki, więc postarzanie ich co tydzień nie wiele da. To co, wrzucam :P?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Pamiętaj, że szczeniaki są nieszczepione. Jeżeli Szef uwzględnił ten aspekt w automatycznym postarzaniu, to wystarczą myślę 2 miesiące i szczeniaki zdechną przez choroby. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
2 minuty temu, Danonek napisał:

Pamiętaj, że szczeniaki są nieszczepione. Jeżeli Szef uwzględnił ten aspekt w automatycznym postarzaniu, to wystarczą myślę 2 miesiące i szczeniaki zdechną przez choroby. 

 fakt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Przeglądając tą stronę akceptujesz naszą politykę prywatności. Przeczytaj więcej: Polityka prywatności