Skocz do zawartości
Centrum gier Lion Project

Domowe schronisko


hodowlapieseuw

DOMOWE SCHRONISKO  

7 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Dobry pomysł

    • Tak
    • Nie
    • Coś bym zmienił(a) (napisz)
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Ave towarzysze! Ja z kolejną propozycją. Jak pewnie zauważyliście, sporo kont prowadzi tak zwane "domowe schronisko".
Mam pomysł, aby w ZK była baza schronisk, w której można założyć domowe schronisko. Kosztowałoby to x doglarów i w pakiecie wchodziły by dwa kojce ze specjalną ikonką, której nie da się dać nigdzie indziej, musielibyśmy wybrać dwa psy do adopcji, wybieralibyśmy nazwę oraz moglibyśmy zaprosić wolontariuszy. Poza tym wybieramy jakie warunki muszą spełniać psy oddawane do schroniska (poza tymi, które są ustalone już przez grę) Aby oddać psa trzeba wejść przez bazę schronisk, wybrać jakieś, które nas interesuje i oddać psa. Pies musi mieć minimum 50% zdrowia, szczepienie i odrobaczanie minimum 30% + warunki ustalone przez gracza. Można oddać maks 1 psa do jednego schroniska. Teraz czas na prawa i obowiązki założyciela. Po pierwsze: psów, które są w kojcu od schroniska nie można nigdzie przenosić. Warunki jakie ustalamy nie mogą wymagać przypisania psu rzeczy, wpłacenia x doglarów na schronisko ani innych rzeczy tego typu. Można ustalać minimalny charakter psa, jego stan zdrowia oraz sam rasowe lub same mieszańce oraz wiek psów. Wolontariusze mogą klikać psy ze schroniska, przypisywać im rzeczy itp. mogą też adoptować psy ze schroniska, czego nie wolno właścicielowi. Teraz czas na prawa adoptujących oraz ich obowiązki. Psa adoptowanego ze schroniska nie można sprzedać ani oddać spowrotem do schroniska. Piesek zostaje z nami na zawsze. Za adopcję psa nie dostajemy nic,  za oddanie też nie dostajemy nic. Jest specjalne oznaczenie, które mają właściciel i wolontariusz, aby inni gracze wiedzieli. Teraz czas na osoby trzecie. Osoby trzecie mogą dawać składki na schronisko, dawać zabawki, karmę i legowiska. Składki może dawać także wolontariusz i właściciel. Rzeczy ze składek właściciel może dać tylko i wyłącznie psom ze schroniska. Rzeczy kupione za pieniądze ze składek również należą do schroniska. Aby uniknąć oddawania wartościowych psów do schroniska, właściciel ma prawo do tańszej kastracji psów oraz nie wystawienia psa do adopcji. Pies schroniskowy nie wystawiony do adopcji ani nie ruszany od danego czasu będzie znikał z gry. Mam nadzieję, że pomysł się podoba, starałam się aby wymyślić odpowiednie zabezpieczenia.

Odnośnik do komentarza

Jestem na nie, z prostej przyczyny. Sama idea owszem, fajna ale wygląda to jak gra w grze. Za dużo z tym korowodów, dodatkowych funkcji, ceregieli i w ogóle. Doggi jest grą o hodowaniu pikselkowych piesków a nie o wolontriacie i ratowniu pikselowych istnień. Osoby, którym prowadzenie schronisk w grze pasuje albo niech radzą sobie w grze z takimi funkcajmi jakie ona posiada, albo niech poszukają po prostu czegoś co bardziej będzie odpowiadało takim właśnie oczekiwaniom. Umożliwianie w grze tworzenia dodatkowych magazynów na piksele, najczęściej nie mające w tej grze żadnej wartości, nie ma najmniejszego sensu ani racji bytu. Zdecydowanie pomysł nietrafiony.

Odnośnik do komentarza
13 minut temu, Kamina napisał:

Jestem na nie, z prostej przyczyny. Sama idea owszem, fajna ale wygląda to jak gra w grze. Za dużo z tym korowodów, dodatkowych funkcji, ceregieli i w ogóle. Doggi jest grą o hodowaniu pikselkowych piesków a nie o wolontriacie i ratowniu pikselowych istnień. Osoby, którym prowadzenie schronisk w grze pasuje albo niech radzą sobie w grze z takimi funkcajmi jakie ona posiada, albo niech poszukają po prostu czegoś co bardziej będzie odpowiadało takim właśnie oczekiwaniom. Umożliwianie w grze tworzenia dodatkowych magazynów na piksele, najczęściej nie mające w tej grze żadnej wartości, nie ma najmniejszego sensu ani racji bytu. Zdecydowanie pomysł nietrafiony.

Po głębszej analizie, masz trochę racji. Jednak osobiście uważam, że większa ilość funkcji i możliwości w grze jest raczej na plus. Poza tym radziłabym dodawać "według mnie" do "zdecydowanie pomysł nietrafiony", ponieważ o ile mi to nie przeszkadza, dużo osób robi z tego dramat.

Odnośnik do komentarza

Większa ilość funkcji o ile wnoszą coś do samej gry, owszem. Ale funkcje służące ogarnianiu schronisk, które jak pisałam wcześniej, są przede wszystkim magazynami śmieci, nie wnoszą do niej niczego konstruktywnego. Schroniska nie są hodowlami, a gra ma się skupiać na hodowli.

Nie ma potrzeby dopisywania "wg mnie". Informacja "wg kogo" byłaby potrzebna, gdybym podpierała się czyjąś opinią. Będąc autorką posta wyrażam w nim swoje zdanie i nie muszę tego precyzować. I jeśli ktoś ma z tym problem to jego problem.  

Danonek lubi to
Odnośnik do komentarza
10 godzin temu, Kamina napisał:

Większa ilość funkcji o ile wnoszą coś do samej gry, owszem. Ale funkcje służące ogarnianiu schronisk, które jak pisałam wcześniej, są przede wszystkim magazynami śmieci, nie wnoszą do niej niczego konstruktywnego. Schroniska nie są hodowlami, a gra ma się skupiać na hodowli.

Nie ma potrzeby dopisywania "wg mnie". Informacja "wg kogo" byłaby potrzebna, gdybym podpierała się czyjąś opinią. Będąc autorką posta wyrażam w nim swoje zdanie i nie muszę tego precyzować. I jeśli ktoś ma z tym problem to jego problem.  

Tyle, że ja nie proponuję niczego nowego. Domowe schroniska są już w grze i jest ich całkiem sporo. Verbum, moderator, prowadzi takie schronisko. Ja po prostu proponuję zrobienie z tego funkcji, głównie ze względu na to, że chcę aby to miało jakiś sens, a nie było tylko źródłem zarobku dla graczy.

Odnośnik do komentarza

No ale dlaczego chcesz na siłę zrobić funkcję z czegoś, co gracze robią dla zabawy? :D Jak Kamina wspomniała, gra nie polega na wolontariacie, a na hodowli psów. Domowe schroniska to wymysł graczy i zostawiłabym je w takiej formie. Ci, co chcą "ratować piksele" niech to robią. Verbum, jakbyś nie zauważyła, zamyka powoli swoje schronisko.

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Danonek napisał:

No ale dlaczego chcesz na siłę zrobić funkcję z czegoś, co gracze robią dla zabawy? :D Jak Kamina wspomniała, gra nie polega na wolontariacie, a na hodowli psów. Domowe schroniska to wymysł graczy i zostawiłabym je w takiej formie. Ci, co chcą "ratować piksele" niech to robią. Verbum, jakbyś nie zauważyła, zamyka powoli swoje schronisko.

 No cóż, ja już nic nie mówię. Nie wspomnę nawet, że gra to przecież zabawa dla odstresowana bo to jest aż zbyt oczywiste. A co ma do rzeczy to, że Verbum zamyka schronisko to nie mam pojęcia :) 

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, Danonek napisał:

Nie no, podyskutujmy. Rzuciłaś temat, propozycję. My mamy obiekcje i uwagi co do niej. Przedstaw nam swoją wizję i spróbuj przekonać, na tym polega dyskusja. A temat Verbum sama poruszyłaś, więc ja tylko dorzuciłam swoje zdanie na ten temat. ;) 

Verbum dałam jako przykład. A ja nie lubię nikogo zmuszać do posiadania takiego samego zdania. Macie trochę racji, ale również nie obalacie moich argmentów. Chcę, aby schroniska w grze zyskały jakiś sens i nie były tylko źródłem zarobku dla oddających psy.

Odnośnik do komentarza

W grze jest już schronisko. Nie ma co porównywać tego, co zakładają gracze, do możliwości zarejestrowania schroniska w grze o HODOWLI PSÓW. W schronisku nie hoduje się psów. Teraz jest to po prostu kupowanie i sprzedawanie psów za najniższą kwotę. 

 

Co do mojego schroniska - ono już nie przyjmuje psów. Nie założyłam go po to by ratować psy przed schroniskiem, bo wielu graczy odsyłałam. Nie będę przyjmować dobrych, płodnych, psów, kiedy wiem, że mogę przyjąć i sprzedać za najniższą kwotę. Teraz takich "schronisk" jest garstka. Jeśli dodamy możliwość zarejestrowania domowego schroniska, znów gra będzie przepełniona i znów nie będzie jak sprzedać wyhodowanego psa. Po to w schronisku została wprowadzona automatyczna sterylizacja żeby więcej osób wybrało hodowcę.

 

Główne schronisko w grze jest źródłem zarobku - 80 dgl i paczka woreczków. Oddajesz ile chcesz. Sama zarobiłam kiedyś na tym kilkadziesiąt tysięcy. Plusem jest jednak to, że po oddaniu psa do schroniska, zostaje on od razu wykastrowany i nie ma możliwości, że ktoś wyciągnie dobre psy i stworzy sobie hodowlę.

 

Zakaz sprzedaży czy oddania psa adoptowanego uważam za bezsensowny. 

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, Verbum napisał:

W grze jest już schronisko. Nie ma co porównywać tego, co zakładają gracze, do możliwości zarejestrowania schroniska w grze o HODOWLI PSÓW. W schronisku nie hoduje się psów. Teraz jest to po prostu kupowanie i sprzedawanie psów za najniższą kwotę. 

 

Co do mojego schroniska - ono już nie przyjmuje psów. Nie założyłam go po to by ratować psy przed schroniskiem, bo wielu graczy odsyłałam. Nie będę przyjmować dobrych, płodnych, psów, kiedy wiem, że mogę przyjąć i sprzedać za najniższą kwotę. Teraz takich "schronisk" jest garstka. Jeśli dodamy możliwość zarejestrowania domowego schroniska, znów gra będzie przepełniona i znów nie będzie jak sprzedać wyhodowanego psa. Po to w schronisku została wprowadzona automatyczna sterylizacja żeby więcej osób wybrało hodowcę.

Dziękuję za wyjaśnienie Verbum. Teraz się zgadzam. To rzeczywiście  spowodowałoby straty.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Przeglądając tą stronę akceptujesz naszą politykę prywatności. Przeczytaj więcej: Polityka prywatności