Skocz do zawartości
Centrum gier Lion Project
Verbum

Pogoda na doggi-game?

Pogoda na doggi-game? (punkty dodawane/odejmowane zostały w wątku podane przykładowo)  

17 głosów

  1. 1. Czy popierasz pomysł wprowadzenia pogody w miasteczku Doggi?



Recommended Posts

Witajcie.

Przychodzę z propozycją wprowadzenia do gry pogody mającej wpływ na potrzeby psa. Pogoda mogłaby zmieniać się losowo, nie w ustalonych godzinach żeby nie było zbyt przewidywalnie. Przykładowo:

  • Słonecznie: spacer bez smyczy ruch +20, zabawa +10, towarzystwo +5, sen -10, głód -3, spacer na smyczy ruch +15, zabawa +5, towarzystwo +10, sen -10, głód -3
    Psy bez legowiska śpią 2%/min.
    Pies szybciej opanowuje komendy.
  • Deszcz: spacer bez smyczy ruch +10, zabawa -5, towarzystwo -10, higiena -15, sen -15, głód -5, a ze smyczą ruch +5, zabawa -5, towarzystwo -10, higiena -10, sen -15, głód -5
    Pies opanowuje komendy z taką prędkością, z jaką uczyłby się w dniu dzisiejszym.
  • Mgła: spacer bez smyczy ruch +20, zabawa -15, towarzystwo -15, sen -10, głód -5, a ze smyczą ruch +10, zabawa -15, towarzystwo -15, sen -10, głód -5
    90% szansy na ucieczkę ze spaceru bez smyczy.
    Pies opanowuje komendy z taką prędkością, z jaką uczyłby się w dniu dzisiejszym.
  • Śnieg (szczególnie latem :D) : podczas spaceru bez smyczy ruch +20, zabawa +15, towarzystwo +10, sen: -10, głód: -5, a ze smyczą ruch +20, zabawa +10, towarzystwo +15, sen: -10, głód: -5
    Pies opanowuje komendy szybciej - z prędkością taką samą jak w czasie słonecznej pogody.
  • Burza: tutaj możemy skupić na na stresie psa i poziomie jego odwagi. Psy nie chcą wychodzić na spacer, nawet koło domu jeśli mają x pkt. odwagi. Im jej więcej, tym bardziej pies chętny jest do opuszczenia domu, ale tylko na spacer koło niego, nie na plażę, do lasu czy parku.
    Dodatkowo, skuteczność legowiska spada o x% (max. 50%), na co również może mieć wpływ poziom odwagi u psa. Te psy, które mają najwięcej odwagi w grze, w czasie burzy spokojnie wychodzą na spacer koło domu (nadal nie na plażę, do lasu czy parku) +20 ruch, zabawa +10, towarzystwo +5, głód -5
    sen: zależnie od legowiska i poziomu odwagi psa
    Wszystkie psy opanowują komendy wolniej niż zazwyczaj.
  • Wiatr: podczas spaceru bez smyczy ruch +10, zabawa +5, towarzystwo -5, a ze smyczą ruch +10, zabawa +10, towarzystwo -3
    Pies opanowuje komendy z taką prędkością, z jaką uczyłby się w dniu dzisiejszym.

    To tylko przykłady. W razie jakby coś takiego miało się w grze pojawić to decydować o punktach będzie ktoś inny, nie ja.

Udostępnij ten post


Link to postu

Może pojawiać się jakiś komunikat/informacja na pasku/czacie/cokolwiek. Raczej nie sądzę, że pojawiać się będzie nowe tło. :D

Punkty dodawane/odejmowane i tak wyświetlają się w dymku po postawieniu kursora na danym przycisku/przedmiocie (nie wiem jak jest w przypadku nauki komend, ale może da się coś z tym zrobić). Wystarczyłoby wtedy nie klikać na ślepo (jak teraz), a w razie potrzeby chwilę poczekać i sprawdzić dymek czy opłaca nam się wychodzić z psem, czy lepiej poczekać na zmianę pogody. 

A co do zamętu - każda zmiana może wprowadzić zamieszanie na początku, ale to nie oznacza, że nic nowego ma się w grze nie pojawić.

Udostępnij ten post


Link to postu

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Wczytywanie...

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przegląda tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...

Important Information

Przeglądając tą stronę akceptujesz naszą politykę prywatności. Przeczytaj więcej: Polityka prywatności